לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


בלוג הציטוטים הלא רשמי של עובדי עמותת ישראבלוג (ועובדי עמותת ישראבלוג לשעבר)
כינוי:  מרת פופיק

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אוהוו, עוד פעם אלו עם השטויות שלהם


 

נענע עברו למשרדים חדשים וכולם ממורמרים כראוי

 

ביום הראשון, נ.נווה עובר בין כולם ושואג:

- למישהו יש עוד בעיות? עוד תקלות?

איריס: הטלפון שלי לא עובד

נון: רק מחר!!!! עוד בעיות??

 

גליה על מישהו שאף אחד לא סובל: איזה חמוד, הוא כזה ילד

איריס: את צוחקת עם החמוד, נכון?

גליה: כן.

 

אני: מישהו פה שואל איפה מוצאים מגבות בר. לרגע חשבתי שהוא מתכוון למגבות לא מבוייתות

איתמר: כן ראיתי את זה, באמת תהיתי איפה מוצאים מגבות בר

אני: חכה שניה, במקרה אני מכירה את המומחה מספר 1 בארץ למגבות בר

 

הילה: קוקוווו, לך תנער את המכונה!

 

אני: כותבים משקפי שמש ענקיים, לא ענקיות, נכון?

גליה: נכון. אבל עדיף קטנים.

 

מישהו לחץ על כל הקומות במעלית. אישה אחת שעלתה איתנו:

אישה: אם אני אלחץ הרבה פעמים 2, זה יעזור?

דישון: פעם ראשונה במעלית?

 

אביתר: מי קורא כתבות באינטרנט??

 

רותם: איתמר, בוא תיכנס איתי רגע למשרד.. אם אתה בעניין שלי

נכתב על ידי מרת פופיק , 18/10/2007 21:48   בקטגוריות גליה, הילה, דישון, שירה, דנון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבוע חלש


בראלה על רוני: נו, מה כבר אמרתי עלייך? שאת הולכת מכות ושוברת בקבוקים, זהו.

 

"תגיד, רן, מה לא בסדר עם המקלדת הזו? מק-מק, אבל למה פירקו את הפלסטיק מסביב?" (דניאל ברקוביץ' בשוק מהקיבורד השקוף של רן).


 

רן: מה קורה, למי מחכים?

רוני: מחכים לאדר

הילה: אפרופו מחכים, מה עם חכים?

 

חכים: תראו מה זה - המספר של מס הכנסה של 6373333. אתם יודעים מה המספר הכי שנוא עלי בכל הזמנים? 3.

(לאחר אתנחתא קצרה): ארבע - זה מספר!

 

חכים: פעם אכלתי בחומוסייה בטירה, ובתפריט היה כתוב "חומוס ביקנטי". עם בי"ת. ואז אני מסתכל סביבי ורואה שכולם יהודים.

 

חכים והכפיל של יודה לוי במפגש מעריצים

 

נון: הנה, קחי מדבקות

אני להובי (בטלפון): יש, קיבלתי מדבקות! או סתם דף שמודפס עליו "נענע" הרבה פעמים

הוברמן: זה מדבקות וזה במקום משכורות החודש.

 

היינריך מהרהרת בקול רם: אני לא מבינה למה אנשים הולכים לפסיכולוג.. אני הייתי הולכת לפסיכולוג רק כדי להתייעץ על דברים באמת חשובים - אם לצאת לטיול גדול או לא, למשל.

נכתב על ידי מרת פופיק , 28/12/2006 12:28   בקטגוריות בראלה, הילה, הוברמן, חכים, שונות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים שלא ידעת על..


 

חאכים: יש לי הרגשה שהשב"כ מצוטט לטלפון שלי

הילה: אני לא יודעת אם זה יותר שיגעון פראנואידי או יותר שיגעון גדלות


אדר: הם עבדו עלי נכון?

אפרת: במה הם עבדו עלייך?

אדר: עם נינט

אפרת: מה קרה עם נינט?

אני: היא נפרדה מיודה!

אפרת: נינט ויודה נפרדו?!

אילנה: בקיצור, נינט עכשיו שלי


רוני: שוב איומים בתביעות ויוטיוב מסירה סירטונים? בסוף לא יישאר שם כלום. אדר: למה, יישאר הסרטון המעולה עם השרימפס שרץ על הליכון. רוני: לאאא, ארגוני זכויות בעלי חיים יתבעו ויעיפו את זה. בסוף יישארו רק שתי הבנות האלו מרמלה וזהו


פינת הציטוט הכושל

 

ברקוביץ': פנקו את עצמכם, יש מים מינרלים רוני: אין גולדסטאר? (ואדר מוסרת: חלש האמת)

נכתב על ידי מרת פופיק , 30/10/2006 11:06   בקטגוריות חכים, הילה, אדר, אילנה, רוני, ברקוביץ  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



46,665

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרת פופיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרת פופיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)