לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


בלוג הציטוטים הלא רשמי של עובדי עמותת ישראבלוג (ועובדי עמותת ישראבלוג לשעבר)
כינוי:  מרת פופיק

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

נקמת הערוצים


 

הוברמן: בסוף הם ירעילו אותה

אני: כן, עם המוצרים שמקבלים בכסף פלוס

הוברמן: איזו נקמה מרושעת! ועוד מצד ערוץ כסף קטן.. "נקמת כסף קטן לא ברא השטן"

נכתב על ידי מרת פופיק , 8/8/2007 15:37   בקטגוריות הוברמן  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חוזרים לשגרה


 

רוני, אדר ורן מתווכחים על הדמות של צבי יחזקלי ב"ארץ נהדרת":

אדר: אבל למה לא אומרים כלום על זה שיחזקאלי שמאלני ויערי ימני?

רוני: הם אף פעם לא אומרים כלום כי זה מפלג את העם

אדר: מפלג את התחת שלי

 

הוברמן: שנייה, אני אוכל משהו עתיק

 

רוני (בדרך לסופר): תירגעי, אנחנו לא הולכים לקנות פתיתים ותיבולית

 

אילנה: איזה שנה היה חנוכה עכשיו?

אפרת: מה?!

אילנה: תש"סמה עכשיו?

 

הוברמן, באיחור מה

"כמה שירה גל צריך כדי להחליף נורה? - אין לי כוחות לזה, מי בא לעשן?"
 
רוני: האינטרנט זה נקבה. תאמיני לי, ראיתי לה.
 
אדר: שירה! החתול ששלחת לי מקולקל!
(כתגובה על התמונה המצ"ב:)
 
נכתב על ידי מרת פופיק , 7/1/2007 16:56   בקטגוריות הוברמן, אדר, אילנה, רוני  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבוע חלש


בראלה על רוני: נו, מה כבר אמרתי עלייך? שאת הולכת מכות ושוברת בקבוקים, זהו.

 

"תגיד, רן, מה לא בסדר עם המקלדת הזו? מק-מק, אבל למה פירקו את הפלסטיק מסביב?" (דניאל ברקוביץ' בשוק מהקיבורד השקוף של רן).


 

רן: מה קורה, למי מחכים?

רוני: מחכים לאדר

הילה: אפרופו מחכים, מה עם חכים?

 

חכים: תראו מה זה - המספר של מס הכנסה של 6373333. אתם יודעים מה המספר הכי שנוא עלי בכל הזמנים? 3.

(לאחר אתנחתא קצרה): ארבע - זה מספר!

 

חכים: פעם אכלתי בחומוסייה בטירה, ובתפריט היה כתוב "חומוס ביקנטי". עם בי"ת. ואז אני מסתכל סביבי ורואה שכולם יהודים.

 

חכים והכפיל של יודה לוי במפגש מעריצים

 

נון: הנה, קחי מדבקות

אני להובי (בטלפון): יש, קיבלתי מדבקות! או סתם דף שמודפס עליו "נענע" הרבה פעמים

הוברמן: זה מדבקות וזה במקום משכורות החודש.

 

היינריך מהרהרת בקול רם: אני לא מבינה למה אנשים הולכים לפסיכולוג.. אני הייתי הולכת לפסיכולוג רק כדי להתייעץ על דברים באמת חשובים - אם לצאת לטיול גדול או לא, למשל.

נכתב על ידי מרת פופיק , 28/12/2006 12:28   בקטגוריות בראלה, הילה, הוברמן, חכים, שונות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר טוב עולם


 

אהוד קינן: במקום בו שורפים ספרים אין מדליקים רדיאטור.  (הגיע במייל האדום)

 

אדר: מי תלה את זה פה?

רוני: רמז - מתחיל בח', נגמר בקיו (פיתרון בציטוט הבא)

 

אני: אני שונאת את פינוקיו, הוא היה כזה אהבל, אלוהים! אלף פעם אומרים לו לא להסתובב עם שמשון ויובב, וכל פעם הוא הסתבך איתם מחדש.

רוני: טוב מה את רוצה, שמשון ויובב זה כמו חכים, קשה להתנגד להם

 

הוברמן: למה איתנה שולחת לי מבצעים? אני לא מבין את זה.. מה קורה פה?. נראה לי שהספאם מגיע לרמות חדשות, עכשיו הם מתחזים לאיתנה.

נכתב על ידי מרת פופיק , 10/12/2006 13:24   בקטגוריות אדר, הוברמן, חכים, רוני  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אלטא זאכן אלטא זאכן


 

פינת ליטוף 1

אילנה משמיעה צליל לא ברור

מיה: זה היה עיטוש או שיעול?

אילנה: השאלה הזו מלווה אותי כל החיים

מיה: לא, כי זה נשמע קצת כמו חתול שנתקע לו משהו בגרון

 

חברות אמת

שירה: לא, כי אם אני מעצבנת אותך רק תגיד

רן: (סוגר את הדלת בהפגנתיות)

 

התערבות

שירה,בעודה מחזיקה בחרוז עץ ענק: אדר, 100 שקל אם את מכניסה את זה לאף.

 

פינת ליטוף 2

שירה: אוי.. לגמרי שכחתי לבדוק היום..

הוברמן: את גלובס?

שירה: לא, את cuteoverload

 

הוברמן: יש לי בעיה עם קיוטאוברלואד, את יודעת

שירה: מה הבעיה?

הוברמן: זה מבזה בעלי חיים קטנים. זה שהם בעלי חיים קטנים לא אומר שאפשר לבזות אותם

 

פוליטיקה עכשיו

חכים: כשביבי מדבר אנגלית אני פשוט מרטיב. זה עושה לי זיקפה מטורפת.

 

ועוד משהו שהגיע במייל האדום ושכחתי לשים:

רוני: מחר זה יום האיידס הבינלאומי. אתם רוצים לעשות משהו לרגל זה? אדר: כמו מה למשל רוני: מדריך על איך לנקות את המקלדת

נכתב על ידי מרת פופיק , 6/12/2006 17:04   בקטגוריות אילנה, רן יאן, הוברמן, חכים, רוני  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
46,665

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרת פופיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרת פופיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)