לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


בלוג הציטוטים הלא רשמי של עובדי עמותת ישראבלוג (ועובדי עמותת ישראבלוג לשעבר)
כינוי:  מרת פופיק

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מה שנפילת רשת יכולה לעשות..


 

גליה ומיה שוקלות לעשות סטריפ שש-בש

מיה: אין לי בעיה להתפשט, בלאו הכי אין לי מה להראות לך חוץ מכמה סימני מתיחה וציצי משומש במצב רע.

 

ויש המשכיות (סוג של)

גליה: אילנה! את תכתבי לי את הכתבה הזו או שאני אבוא אלייך הביתה ואכסח אותך בשש-בש!

 

מרוב שיעמום התחלנו לשחק אמת או חובה

כולם: אמת או חובה?

ירון פותח את הפה כשמישהו מאחורה צועק: הרשת חזרה!

ירון: לא יכול לענות, יש רשת.

 

וגם:

שירה לגליה: לכי תבדקי את המייל שלך

גליה: שירה, אני מזהירה אותך, אם יש שם שתי בחורות וכוס...

נכתב על ידי מרת פופיק , 7/1/2008 16:55   בקטגוריות שונות, גליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השבוע לא קרה שום דבר מצחיק


 

נון נווה תופס את איריס ואנה מרכלות על חם: על מה אתן מדברות? על פָּ-אדים??

 

אפרת: שמעתם שאסטרואיד עומד לפגוע במאדים?

ירון: דוויד בואי בטח יעשה בוחטה של תמלוגים על זה

 

בראלה למורן ממשאבי אנוש - YO, MORON!!

 

חגית בתגובה מאוחרת: אתן חייבות להפסיק עם ה"מורון" הזה, השערות שלי סומרות כבר

 

גליה: עידכנת את הבלוג?

שירה: עוד לא, ומה אכפת לך - את לא מופיעה השבוע

גליה: מה?! למה לא?

שירה: כי לא אמרת שום דבר מצחיק!

גליה: זה לא פייר, לא הייתי פה יומיים.. אני יכולה להגיד משהו עכשיו?

נכתב על ידי מרת פופיק , 26/12/2007 15:34   בקטגוריות בראלה, גליה, נון, שונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



This Just in !


 

איריס: אילנה, את מחפשת דיאטנית?

אילנה (בצעקה על גבול ההיסטריה): לא! יש לי מספיק! תודה!

 

דישון: איזו מדינה.. קצת גשם והכול מתרטב

 

גליה: בואי נרד לעשן

אפרת: שניה, יש לי פה שתי כוסיות, אני חייבת לרווח אותן עם קוקאין, כבר באה

 

לילך וולך נשלחה לסקר בוטיק מזון באיזור אבן גבירול

: אה, זה בכיכר רבין? אוכל לסור להתאבל ולרייר גם יחד!

 

גליה נצפתה סוחבת צלחת זכוכית מהודרת שקיבלנו מאיפשהוא:

אני: מה את צריכה את הצלחת הזו? זו צלחת של סטרייטיות

גליה: אני אשים עליה את כל הדילדואים שלי

כעבור מספר דקות

גליה: האמת היא שהלוואי והיו לי דילדואים לשים על הצלחת הזו

 

טעימת סופגניות

הילה: וואי, טעים לי!

כעבור שניה

לא.. בעצם זה לא טעים לי

 

שיחת SMS

דנון: איפה את? לא ראיתי אותך

אני: אני במשרד, שמעתי אותך משתעל

דנון: "שיעולו היה מהדהד בכל מסדרונות בית מולדבסקי"

נכתב על ידי מרת פופיק , 21/11/2007 15:13   בקטגוריות אילנה, אפרת, דישון, גליה, דנון, שונות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא נגענו


 

 

 

המרכזנית

שיחת טלפון בין מאיה לאלמוני: "לא.. זה לא פה, הגעת לערוץ האוכל. (מאזינה) אתה לא רעב, סבבה, אז בוא אני אעביר אותך.

 

שיגעון גדלות

בקאלו בשיחת טלפון: מדבר ליאור מערוץ המחשבים בוויאנט, אה סליחה בנענע.

 

בלי קשר:

נילי: בכל פעם שאני הולכת לשיננית אני מרגישה כמו חנן טננבאום בשבי החיזבאללה.

 

נכתב על ידי מרת פופיק , 9/10/2007 16:22   בקטגוריות שונות, נילי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור אמיתי


 

 

אני: היי, צבעת את השיער?

דורית: לא, החלפתי פאה

נכתב על ידי מרת פופיק , 26/7/2007 10:12   בקטגוריות שונות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
46,665

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרת פופיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרת פופיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)