לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


בלוג הציטוטים הלא רשמי של עובדי עמותת ישראבלוג (ועובדי עמותת ישראבלוג לשעבר)
כינוי:  מרת פופיק

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על הקשר הדק בין זונות תאילנדיות ואמוטיקנים


חמושה בטרנטה אומר/ת

לא מועדון קריוקי בטעות, הא?

Nitz אומר/ת

קראיוקי קראיוקי

Nitz אומר/ת

עם יפנים וסאקי

Nitz אומר/ת

ותאילנדיות שיורות כדורי פינג פונג מהתחת

חמושה בטרנטה אומר/ת

וואו, נזכרתי, בדיוק היום אני עושה כביסה

Nitz אומר/ת

חבל. פעם קודמת חזרתי עם כדור

חמושה בטרנטה אומר/ת

חתום?

Nitz אומר/ת

חום

חמושה בטרנטה אומר/ת

שנייה, אני מחפשת את האמוטיקן המתאים

Nitz אומר/ת

ידעתי שמישהו עשה אחד כזה

Nitz אומר/ת

אין היום חוויה אנושית בלי האמוטיקון המתאים

Nitz אומר/ת

אפילו ל"אני שונא אמוטיקונים ואני רוצה שתמות" יש אמוטיקון

חמושה בטרנטה אומר/ת

נכתב על ידי מרת פופיק , 1/8/2007 16:07   בקטגוריות וידנפלד  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני אני ואני (וגם אחרים)


 

שירה עולה על המיטה במיון, לבושה חלקית ומבוהלת לגמרי

הרופא במבטא אוקרייני כבד: תמונה יפה

(מסתבר שהוא התכוון לקעקוע)

 

אדר: אנחנו הולכים עם רן לראות דירה, רוצה שנבוא אלייך אחר כך?

שירה: כןןןןןןן!

אדר לוחשת לרן: אה... מה עושים עכשיו? היא אמרה כן.

 

שירה: שימי הקטן מיוחם, כל היום הוא מילל ועושה לי כאב ראש

וידנפלד: ומה עם טוויגי, היא לא זורמת איתו?

נכתב על ידי מרת פופיק , 16/3/2007 12:11   בקטגוריות אדר, שירה, וידנפלד  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שתי פרות - הגרסה החשמלית


 

ג'נענע

כמה אורי דישון צריך כדי להחליף נורה?
אף אחד. אנה כבר תחליף
 
פרוייקטים
כמה שי מגל צריך כדי להחליף נורה?
אחד. הוא רק צריך לעמוד שם והנורה כבר תסתובב לבד
 
מחשבים
כמה אורי ברקוביץ' צריך כדי להחליף נורה?
תלוי. נורה עם א' או עם ה'? כי אם זה עם א' אז זה לא נורא
 
בכללי
כמה חברי מערכת נענע צריך כדי להחליף נורה?
לא צריך, אם מחשיך קצת כולם הולכים הביתה
 
אקטואליה
כמה חכים צריך כדי כדי להחליף נורה?
למה חכים צריך להחליף את הנורה? בגלל שהוא ערבי? תתביישו לכם.
 
אף אחד לא יודע
כמה ניצן ברומר צריך כדי להחליף נורה?
שניים. אחד שיחליף, ואחד שיוודא שלא עלה בזמן הזה שום דבר חדש ביוטיוב
 
פרילאנס
כמה ניצן וידנפלד צריך כדי להחליף נורה?
אחד, אבל אחר כך
 
נכתב על ידי מרת פופיק , 7/12/2006 17:05   בקטגוריות חכים, וידנפלד, דישון, שונות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



They're Back..


 

 

רן: פלוטו זה כמו פינוקי?

הוברמן: אתם קולטים שפינוקי היה הספר 2.0 הראשון?

 

אני: חיפשת אותי אתמול?

וידנפלד: כן, חיפשתי אותך וגם הטלתי קללה על ראשך

 

חאכים: הזקפה שלי הגיעה עד חיפה

 

חכים קולט אותי פונה לבלוג: "היי היי, בלי א'!" (נו טוב)

 

הוברמן: בונא, המסיבות של נטוויזן זה כמו סקס עם בת 14 - שלושה חודשים של פור פליי, ובסוף מקבלים משהו ממש גרוע. אוי, איזו מטאפורה איומה.

אני: זה הולך לבלוג

הוברמן: תכתבי שברקוביץ אמר את זה, כולם יודעים שהוא פדופיל.

 

 

נכתב על ידי מרת פופיק , 7/11/2006 12:46   בקטגוריות ברקוביץ, הוברמן, וידנפלד, חכים, רן יאן  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שתי פרות לי יש


לא שיש לי משהו נגד פוסט הפרות כפי שהוא נכתב בחדר הירוק

אבל אני חושבת שיש להבהיר מעט את מצב העיניינים.

בניגוד למה שכתוב שם -

 

להוברמן יש שתי פרות, אחת לא זמינה והשנייה תגיע יותר מאוחר.

לברקוביץ יש שתי פרות - אחת מספרת בדיחה והשנייה צוחקת ממנה

לאילנה יש שתי פרות, ושתיהן מלחככות דשא. שטיחי דשא. וגם אחת את השניה.

לאפרת יש שתי פרות, אחת מיוחדת והשנייה אלטרנטיבית

לברומר יש שתי פרות ואף אחד לא יודע מה הן עושות

לרן יאן יש שתי פרות, ושתיהן תומכות בלינוקס

גם לי יש שתי פרות שעושות הרבה רעש.

לווידנפלד יש שתי פרות, we love them a long time אבל כדאי להפסיק כאן עם ההתחכמויות האלה

 

נכתב על ידי מרת פופיק , 15/10/2006 20:13   בקטגוריות ברומר, אפרת, אילנה, ברקוביץ, הוברמן, וידנפלד, רן יאן, שונות  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



46,665

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרת פופיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרת פופיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)