לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


בלוג הציטוטים הלא רשמי של עובדי עמותת ישראבלוג (ועובדי עמותת ישראבלוג לשעבר)
כינוי:  מרת פופיק

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ורק לאפרת לא נשאר


 

פינת הביזאר

דישון: למישהו יש גרביונים, גרביון או איזה שוקולד?

אני: יש לי זיתים

דישון: חיה

 

בקטנה

רן בוחן מארז כוסות חגיגי: מפה זה נראה כאילו כתוב על זה "מארז כוסות, חביבי"

 

דקת דומיה

מאיר מת וכולם עצובים. כעבור שלוש דקות:

אפרת: רגע, אתם קולטים שהתפנתה דירה בתל אביב?

 

ובאותו עניין:

דישון: יש לי כמה הומלסים מתחת לבית, אבל אף אחד מהם זה לא מאיר

אני: אפשר לעשות תוכנית ריאליטי, נקרא לה - "היורש"

 

וככה, מסביב

רוני: זוכרים בשנה שעברה אמרו שלא יהיה תקציב לצפירה ביום הזיכרון?

דישון: אז מה יעשו, ישימו רינגטון?

 

אמת בפרסום

אני: אני מתה על טיפול שיננית, היא מבריקה לך את השיניים וזה גם מונע עששת

רוני: לא, זה אורביט

 

רורשאך

רוני על הסרט לשיער של אפרת: מה זה הכבל הזה?

 

רכילות פנימית חלק א'

רוני: אז... מה אתם אומרים על הפוסט של זרובה?

* רן: עוד לא שרפו לה את הדוכן?

** אדר: עוד לא שרפו לה את "הדוכן"?

 

רכילות פנימית חלק ב'

רוני, הפסקת צהריים, אומרת משהו על גלמור (כתב מחשבים באתר מתחרה)

אני: אותי מעניין מתי גלמור יבוא לעבוד בנענע

רוני: נראה לך? הוא יעבוד בזעפרן לפני שהוא יבוא לפה

 

רכילות פנימית חלק ג'

אני: אפשר לצטט אותך לבלוג?

רוני: אבל אל תגידי שאני אמרתי

אני: בסדר, אני אכתוב שברקוביץ' אמר

 

רכילות פנימית חלק ד' ואחרון

אני: רוני, מה זה היה שאמרת בצהריים ואמרתי שאני אצטט אותך?

רוני: אה... לא זוכרת...

אדר: משהו על הכבל?

אני: לא...

אדר: על זרובה עם הדוכן?

אני: לא... רגע, את בכלל לא היית שם, מה את מתערבת

 

עכשיו די

רן: אולי שקט? אנשים פה מנסים לראות וידיאו

אני: כן, או לעבוד!

רן: או במסגרת עבודתם לראות וידיאו!

 

* רן מתכוון לפעם ההיא ששרפו לנטוויז'ן דוכן מכירות, כי באיזה ניוזלטר הופיע לינק לאתר קריקטורות על האיסלאם.

** אדר מתכוונת לציצים

נכתב על ידי מרת פופיק , 14/2/2007 17:44   בקטגוריות אדר, ברקוביץ, רוני, רן יאן, דישון  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ציטוטי יום חמישי


 

שיחת מחששה

ברומר: לקחתי את החתולה שלי לוטרינר הומאופתי..

אני: WTF? למה?

רוני: כי היא לא מאמינה ברפואה קונבציונלית

(ואדר היתה אומרת: חמוד!)

 

אין מתנות חינם

החבר'ה מתלהבים מהטוסטים שהגיעו בחבילת היח"צ ששלחה מיקרוסופט:

רוני: זה לא טוסט, כשהם הכינו את החבילה זה עוד היה לחם.

 

ברקוביץ' לוקח החלטה

"לפי דעתי אם הלוגו כחול זה צריך להיות במחשבים, כי העיצוב של מחשבים כחול, וכחול זה תחושה של שמיים, חופש וסופשבוע".

(לי: מה שהכי מפחיד זה שהוא רציני לגמרי)

 

ישיבת צוות

נון נווה: אני רוצה להעלות איזה עניין, שכבר הועלה בעבר והתמסמס..

אני: אווו, עד שמיסמסנו אותו, עכשיו נצטרך למסמס את זה עוד פעם?

 

משמרת שער

נון: "זה אומר שהבלתי יאמן עשוי לקרות, ואני ורוני נהיה במשרד באותו זמן".

לי: "קלארק קנט וסופרמן נפגשים!"

 

השטות היומית

(נא לקרוא בנימה אינטליגנטית-ספרותית) "אם כל המחקרים מצביעים על התחממות גלובלית, איך זה שהשלום עם מצרים עדיין קר?"

 

נכתב על ידי מרת פופיק , 23/11/2006 13:51   בקטגוריות ברומר, ברקוביץ, נון, רוני  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספיישל ציטוטים ירושלמים


 

 

היום מתחיל ויש המון מצב רוח במושב האחורי של האוטובוס

אני: מה נשחק?

רוני: חכי שיעברו הדיילות עם עגלות הדיוטי פרי.

 

אפרת: את נענע שופס שולחים לטיול בנגב

אדר: באמת? השאלה היא אם מחזירים אותם משם.

 

הוברמן על המדריך טיולים באוטובוס: זה כמו רשת ב', כל מיני דיבורים כאלו ברקע.

 

הוברמן במהלך המופע: נטוויז'ן לא חסכו.

 

אחרי שברחנו מהמופע, התיישבנו בחוץ וצפינו בצליינים מקבלים הדרכה על נוף ירושלים.

אורי: ההוא נראה כמו מקבילה של אחד מאיתנו - לא מתחבר כזה למה שקורה.

דרור: אם ניגע בו, נתאיין.

 

אני (אחרי שקיבלתי דף ועט): היו עוד ציטוטים מצחיקים?

אורי: כשאמרתי על המדריך באוטובוס שהיה יותר טוב מההופעה.

דרור: כן, וכשדישון היה צריך להזכיר שהוא זה אמר את זה.

 

רוני: וואי, היינו צריכים להישאר מחוץ לאולם, ולקחת 5 שקלים מכל מי שינסה לצאת. זה היה מארגן לנו מונית ספיישל לתל אביב, בפינוק.

 

רוני צופה אל הנוף ההררי: מפה אפשר לראות שבתל אביב חם.

 

רוני משקיפה על הצליינים ממקודם: המסיבה שלהם נראית יותר טובה.

 

מיכל בראל מעבירה לנו הדרכת טיולים קצרה בסביבה כדי להעביר את הזמן.

אפרת: תגידי אקוויפר

מיכל: אתם רוצים שאני אשתמש במילים מגניבות? (חושבת) - ווב 2.

 

מיכל: רק שיהיה ברור - יין מכינים מענבים, ושמן זית מכינים מזיתים.

אני: וממה מכינים שמן תינוקות?

 

הוברמן: נא לא להאכיל את הילדים הירושלמים.

 

אדר: טוב יאללה, הזמן קצר, המלאכה מרובה והחתול חמוד.

 

"גם אני נתקעתי בעמודים בגלל בחורות ברחוב" (אילנה במבט מצועף, במהלך שיחה עם נתי)

 

"אני מעשן סיגריות 'תן לי' " (ברקו)

 

"אתה אחראי לפלישה לעיראק?" (חכים אחרי בקבוק יין ומי יודע מה עוד, מטריד אדם זר ברחוב)

 

"אתה לא מצחיק, אדוני!" (אותו חכים, אותו מצב צבירה, הפעם למדריך טיולים) (והאמת היא שכולנו רצינו להגיד את זה)

 

יוצאים מהמסעדה לאחר שאחד המלצרים סיים לשיר משהו עם הרבה "הללו":

אני: אני לעולם לא אחזור להיות מה שהייתי

אנה: גם הוא לא ידע שהוא הולך לשיר היום.

נכתב על ידי מרת פופיק , 14/11/2006 23:41   בקטגוריות אדר, אילנה, אפרת, בראלה, ברקוביץ, דישון, הוברמן, חכים, רוני, רן יאן, שונות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



They're Back..


 

 

רן: פלוטו זה כמו פינוקי?

הוברמן: אתם קולטים שפינוקי היה הספר 2.0 הראשון?

 

אני: חיפשת אותי אתמול?

וידנפלד: כן, חיפשתי אותך וגם הטלתי קללה על ראשך

 

חאכים: הזקפה שלי הגיעה עד חיפה

 

חכים קולט אותי פונה לבלוג: "היי היי, בלי א'!" (נו טוב)

 

הוברמן: בונא, המסיבות של נטוויזן זה כמו סקס עם בת 14 - שלושה חודשים של פור פליי, ובסוף מקבלים משהו ממש גרוע. אוי, איזו מטאפורה איומה.

אני: זה הולך לבלוג

הוברמן: תכתבי שברקוביץ אמר את זה, כולם יודעים שהוא פדופיל.

 

 

נכתב על ידי מרת פופיק , 7/11/2006 12:46   בקטגוריות ברקוביץ, הוברמן, וידנפלד, חכים, רן יאן  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים שלא ידעת על..


 

חאכים: יש לי הרגשה שהשב"כ מצוטט לטלפון שלי

הילה: אני לא יודעת אם זה יותר שיגעון פראנואידי או יותר שיגעון גדלות


אדר: הם עבדו עלי נכון?

אפרת: במה הם עבדו עלייך?

אדר: עם נינט

אפרת: מה קרה עם נינט?

אני: היא נפרדה מיודה!

אפרת: נינט ויודה נפרדו?!

אילנה: בקיצור, נינט עכשיו שלי


רוני: שוב איומים בתביעות ויוטיוב מסירה סירטונים? בסוף לא יישאר שם כלום. אדר: למה, יישאר הסרטון המעולה עם השרימפס שרץ על הליכון. רוני: לאאא, ארגוני זכויות בעלי חיים יתבעו ויעיפו את זה. בסוף יישארו רק שתי הבנות האלו מרמלה וזהו


פינת הציטוט הכושל

 

ברקוביץ': פנקו את עצמכם, יש מים מינרלים רוני: אין גולדסטאר? (ואדר מוסרת: חלש האמת)

נכתב על ידי מרת פופיק , 30/10/2006 11:06   בקטגוריות חכים, הילה, אדר, אילנה, רוני, ברקוביץ  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
46,665

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרת פופיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרת פופיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)