לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


בלוג הציטוטים הלא רשמי של עובדי עמותת ישראבלוג (ועובדי עמותת ישראבלוג לשעבר)
כינוי:  מרת פופיק

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

השבוע לא קרה שום דבר מצחיק


 

נון נווה תופס את איריס ואנה מרכלות על חם: על מה אתן מדברות? על פָּ-אדים??

 

אפרת: שמעתם שאסטרואיד עומד לפגוע במאדים?

ירון: דוויד בואי בטח יעשה בוחטה של תמלוגים על זה

 

בראלה למורן ממשאבי אנוש - YO, MORON!!

 

חגית בתגובה מאוחרת: אתן חייבות להפסיק עם ה"מורון" הזה, השערות שלי סומרות כבר

 

גליה: עידכנת את הבלוג?

שירה: עוד לא, ומה אכפת לך - את לא מופיעה השבוע

גליה: מה?! למה לא?

שירה: כי לא אמרת שום דבר מצחיק!

גליה: זה לא פייר, לא הייתי פה יומיים.. אני יכולה להגיד משהו עכשיו?

נכתב על ידי מרת פופיק , 26/12/2007 15:34   בקטגוריות בראלה, גליה, נון, שונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבוע חלש


בראלה על רוני: נו, מה כבר אמרתי עלייך? שאת הולכת מכות ושוברת בקבוקים, זהו.

 

"תגיד, רן, מה לא בסדר עם המקלדת הזו? מק-מק, אבל למה פירקו את הפלסטיק מסביב?" (דניאל ברקוביץ' בשוק מהקיבורד השקוף של רן).


 

רן: מה קורה, למי מחכים?

רוני: מחכים לאדר

הילה: אפרופו מחכים, מה עם חכים?

 

חכים: תראו מה זה - המספר של מס הכנסה של 6373333. אתם יודעים מה המספר הכי שנוא עלי בכל הזמנים? 3.

(לאחר אתנחתא קצרה): ארבע - זה מספר!

 

חכים: פעם אכלתי בחומוסייה בטירה, ובתפריט היה כתוב "חומוס ביקנטי". עם בי"ת. ואז אני מסתכל סביבי ורואה שכולם יהודים.

 

חכים והכפיל של יודה לוי במפגש מעריצים

 

נון: הנה, קחי מדבקות

אני להובי (בטלפון): יש, קיבלתי מדבקות! או סתם דף שמודפס עליו "נענע" הרבה פעמים

הוברמן: זה מדבקות וזה במקום משכורות החודש.

 

היינריך מהרהרת בקול רם: אני לא מבינה למה אנשים הולכים לפסיכולוג.. אני הייתי הולכת לפסיכולוג רק כדי להתייעץ על דברים באמת חשובים - אם לצאת לטיול גדול או לא, למשל.

נכתב על ידי מרת פופיק , 28/12/2006 12:28   בקטגוריות בראלה, הילה, הוברמן, חכים, שונות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבזק מיוחד


פחות משבוע אחרי שמיכל בראל התלוננה שסלבריטיז נוהגים למות אחרי שעות העבודה (או בדיוק כשיוצאים לארוחת צהריים), היא זכתה בכבוד, ונדפקה עם משמרת סופ"ש בדיוק כשתפסו את בני סלע.

אוהבים אותך מיכל.

נכתב על ידי מרת פופיק , 8/12/2006 22:45   בקטגוריות בראלה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספיישל ציטוטים ירושלמים


 

 

היום מתחיל ויש המון מצב רוח במושב האחורי של האוטובוס

אני: מה נשחק?

רוני: חכי שיעברו הדיילות עם עגלות הדיוטי פרי.

 

אפרת: את נענע שופס שולחים לטיול בנגב

אדר: באמת? השאלה היא אם מחזירים אותם משם.

 

הוברמן על המדריך טיולים באוטובוס: זה כמו רשת ב', כל מיני דיבורים כאלו ברקע.

 

הוברמן במהלך המופע: נטוויז'ן לא חסכו.

 

אחרי שברחנו מהמופע, התיישבנו בחוץ וצפינו בצליינים מקבלים הדרכה על נוף ירושלים.

אורי: ההוא נראה כמו מקבילה של אחד מאיתנו - לא מתחבר כזה למה שקורה.

דרור: אם ניגע בו, נתאיין.

 

אני (אחרי שקיבלתי דף ועט): היו עוד ציטוטים מצחיקים?

אורי: כשאמרתי על המדריך באוטובוס שהיה יותר טוב מההופעה.

דרור: כן, וכשדישון היה צריך להזכיר שהוא זה אמר את זה.

 

רוני: וואי, היינו צריכים להישאר מחוץ לאולם, ולקחת 5 שקלים מכל מי שינסה לצאת. זה היה מארגן לנו מונית ספיישל לתל אביב, בפינוק.

 

רוני צופה אל הנוף ההררי: מפה אפשר לראות שבתל אביב חם.

 

רוני משקיפה על הצליינים ממקודם: המסיבה שלהם נראית יותר טובה.

 

מיכל בראל מעבירה לנו הדרכת טיולים קצרה בסביבה כדי להעביר את הזמן.

אפרת: תגידי אקוויפר

מיכל: אתם רוצים שאני אשתמש במילים מגניבות? (חושבת) - ווב 2.

 

מיכל: רק שיהיה ברור - יין מכינים מענבים, ושמן זית מכינים מזיתים.

אני: וממה מכינים שמן תינוקות?

 

הוברמן: נא לא להאכיל את הילדים הירושלמים.

 

אדר: טוב יאללה, הזמן קצר, המלאכה מרובה והחתול חמוד.

 

"גם אני נתקעתי בעמודים בגלל בחורות ברחוב" (אילנה במבט מצועף, במהלך שיחה עם נתי)

 

"אני מעשן סיגריות 'תן לי' " (ברקו)

 

"אתה אחראי לפלישה לעיראק?" (חכים אחרי בקבוק יין ומי יודע מה עוד, מטריד אדם זר ברחוב)

 

"אתה לא מצחיק, אדוני!" (אותו חכים, אותו מצב צבירה, הפעם למדריך טיולים) (והאמת היא שכולנו רצינו להגיד את זה)

 

יוצאים מהמסעדה לאחר שאחד המלצרים סיים לשיר משהו עם הרבה "הללו":

אני: אני לעולם לא אחזור להיות מה שהייתי

אנה: גם הוא לא ידע שהוא הולך לשיר היום.

נכתב על ידי מרת פופיק , 14/11/2006 23:41   בקטגוריות אדר, אילנה, אפרת, בראלה, ברקוביץ, דישון, הוברמן, חכים, רוני, רן יאן, שונות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ציטוטי יום חמישי


 

לחובבי הז'אנר

אני: לחברה שלי יש יבלת על מיתרי הקול, אולי נדבקתי ממנה

הוברמן: איך זה? התנשקתן בגרון?

אני: התנשקנו עם לשון.

הוברמן: נשמע מאוד..

אני: מגרה?

הוברמן: כן, בעיקר החלק עם היבלת.

 

מייל שקיבלתי ממיכל בראל:

יש לי גרפסים של דבש

בברכה, מיכל בראל

עורכת ערוץ תרבות ובידור

נענע

 

ועוד אחד ממיכל בראל:

הובי תעשה לי וואסקו!

 

כולם חושקים בהובי:

(אנה ודישון מנסים לשכנע את הובי לעשות משהו)

דישון: זה הובי צריך לעשות

אנה: אז שיעשה את זה, שב לו על הראש

דישון: אני אשב לו על הראש

הובי: תמיד רצית לשבת לי על הראש

 

החוש השישי

אני: ברומר, תן לי וואסקו

ברומר: (בודק) 44575554, מה זה, יכולתי לנחש את המספר הזה בעצמי.

נכתב על ידי מרת פופיק , 14/9/2006 12:34   בקטגוריות בראלה, הוברמן, דישון, ברומר  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



46,665

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרת פופיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרת פופיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)