לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


בלוג הציטוטים הלא רשמי של עובדי עמותת ישראבלוג (ועובדי עמותת ישראבלוג לשעבר)
כינוי:  מרת פופיק

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כינים


 

המסך הזה כמעט מגרה אותי מינית (ביקורת מוצר של הוברמן על מסך מחשב 24 אינץ' של מאק)

 

תגיד, לא היית דילר פעם? (וידנפלד מתקיל את חכים)

 

רן: אז אפשר לומר שהיה לך play-date עם החתולים של שירה? (לאדר, אחרי שביקרה אצלי ויומיים לא הפסיקה לדבר על החתולים)

 

שירה: החברים הפריקים שלי באו אליי הביתה וראו שיש לי סקנד לייף על המחשב. אז הם עושים לי - "מה, אין לך first life?", גיחי גיחי, ושתבינו - הם לובשים פונצ'ו סגול ויש להם קינים של יונים בראסטות. 

 

אדר: איך הוא ארגן לעצמו את המספר הזה - ***-*280000

ברומר: לא, אל תתקשרי - זה עוקץ. את מחייגת למספר הזה והוא מקשר אותך לחייגן דרך עיראק.

 

 

 

נכתב על ידי מרת פופיק , 27/11/2006 16:01   בקטגוריות הוברמן, רן יאן, אדר, ברומר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ציטוטי יום חמישי


 

שיחת מחששה

ברומר: לקחתי את החתולה שלי לוטרינר הומאופתי..

אני: WTF? למה?

רוני: כי היא לא מאמינה ברפואה קונבציונלית

(ואדר היתה אומרת: חמוד!)

 

אין מתנות חינם

החבר'ה מתלהבים מהטוסטים שהגיעו בחבילת היח"צ ששלחה מיקרוסופט:

רוני: זה לא טוסט, כשהם הכינו את החבילה זה עוד היה לחם.

 

ברקוביץ' לוקח החלטה

"לפי דעתי אם הלוגו כחול זה צריך להיות במחשבים, כי העיצוב של מחשבים כחול, וכחול זה תחושה של שמיים, חופש וסופשבוע".

(לי: מה שהכי מפחיד זה שהוא רציני לגמרי)

 

ישיבת צוות

נון נווה: אני רוצה להעלות איזה עניין, שכבר הועלה בעבר והתמסמס..

אני: אווו, עד שמיסמסנו אותו, עכשיו נצטרך למסמס את זה עוד פעם?

 

משמרת שער

נון: "זה אומר שהבלתי יאמן עשוי לקרות, ואני ורוני נהיה במשרד באותו זמן".

לי: "קלארק קנט וסופרמן נפגשים!"

 

השטות היומית

(נא לקרוא בנימה אינטליגנטית-ספרותית) "אם כל המחקרים מצביעים על התחממות גלובלית, איך זה שהשלום עם מצרים עדיין קר?"

 

נכתב על ידי מרת פופיק , 23/11/2006 13:51   בקטגוריות ברומר, ברקוביץ, נון, רוני  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נתחיל בחתולים


 

אדר: הו, הוא לבן - אני לא אוהבת לבנים. הם נראים לי צפונים כאלו. הוא גם שעיר מידי, הייתי מעבירה עליו סכין גילוח.

רוני: רגע, זה חתול או בחור?

 

אדר: האאאאפצצ''''''''''יייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

אני: (אמאל'ה) לבריאות!

אדר: תרדו למקלטים, יש לי עוד אחד.

 

אני: אפרת, איזה ג'ינס יפה. מאיפה?

ברומר: היא סרגה אותו בעצמה

 

אפרת: יש למישהו כפכפים?

אני: אני לא מבינה את השאלה הזו

אפרת: אני עם גרביים, ואני רוצה ללכת לשירותים, ואני לא רוצה ללכת לשירותים עם גרביים ואין לי כוח לנעול נעליים אז אני שואלת אם יש למישהו כפכפים! יש לך כפכפים לתת לי?

אני: אני יכולה לתת לך טונה

אפרת: טונה? אוקי.

 

מפגש בשירותים

ניר: אתה בא לקוויקי?

חכים: וואי, אתה רומנטיקן...

נכתב על ידי מרת פופיק , 9/11/2006 12:08   בקטגוריות אדר, ברומר, אפרת, חכים, נון, רוני  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בדיחות נאדים, אבל ברמה


ברומר: יום אחד אני רואה בבלוג שלי מלא כניסות מאיזה פורום עגונות בתפוז או משהו, אני נכנס לראות מה יש להן לחפש אצלי בכלל, ומגלה שכל הלינקים מובילים לסירטון של האיי טוויט - המכשיר הזה שהופך נאדים לצילצולי רינגטון.

אני: עכשיו אנחנו יודעים למה הן עגונות

הוברמן: עכשיו את יודעת מה ברומר עושה כל היום - כל פעם שתשמעי טלפון מצלצל, תדעי לך שזה ברומר מפליץ. אם את רואה אותו יושב בשקט עם פרצוף מרוכז, זה סימן שהוא מלחין. ואם יש ריח ממש מסריח, אז הוא עשה טרוטון.

 

וגם:

הוברמן: מה זה צריך להיות? אני הולך לברר את זה. מישהו יילך הביתה היום!

אני: אני יכולה ללכת הביתה?

הוברמן: את לא הולכת לשום מקום

נכתב על ידי מרת פופיק , 25/10/2006 14:58   בקטגוריות ברומר, הוברמן  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ועכשיו, למשהו שונה לגמרי


האאפפפצ''ייייי! מכריז ברומר בעוז, ולאחר מכן בקול דרמתי: "זוהי רק ההתחלה"

 

אני (מוצאת את עצמי באתר לא ברור) איך הגעתי לפה?

ברומר: אז ככה, התחלת מפורום אופנה..

 

בעקבות עליית האמבטיה לאוויר (טפילים) קבלו אנשי ערוץ חיים ברשת ברווז אמבטיה קטן ומצפצף, שהיה מצורף לקומוניקט יחצני ולא מעניין. ביקשתי להשאיל מעט את הברווז להנאתי. שאלתי את רוני אם אפשר, היא אמרה לשאול את אדר. אדר אמרה שזה לא שלה, והוברמן אמר: "זה של ברקוביץ והוא לא יכול להתקלח בלי זה, אז תחזירי".

 

 

 

התקבל באימייל האדום (מהחדר ליד, אבל למה להיות קטנוניים)

 

אדר: אני קוראת את הבלוג של המפתח הראשי של פיירפוקס. הוא מספר שהוא הפסיד המון כי הקדיש את כל תקופת ההתבגרות שלו, מגיל 14 עד 21, לפיתוח הדפדפן.

רן: אז עכשיו כל מי שמשתמשת בפיירפוקס צריכה... לפצות אותו על התקופה האבודה?

 

אילנה: חיימבה תסתכלו, יש מנוע חיפוש יהודי חדש. זה בשיתוף גוגל. תכניסו מילה גסה ותראו איך זה מצנזר אותה.

אדר: איזה מילים להכניס?

אילנה: לסביות, אוראלי, פורנו.

אדר: אולי אנאלי.

רוני: נסי יוסי ביילין.


 

פינה חדשה: The Death Row (ציטוטים שלא יגיעו לשום מקום)

 

אפל השיקה 3 דגמים חדשים של המחשבים הניידים מסוג מקבוק פרו

החידושים: מטען מיוחד למטוסים, מהירות של עד 39% יותר

רן בתגובה: למישהו יש מטען ל-747?
 
(היו עוד, אבל מחקתי אותם מין הסתם. מהיום אני אשמור, מבטיחה).
נכתב על ידי מרת פופיק , 25/10/2006 11:59   בקטגוריות ברומר, הוברמן, אדר, אילנה, רן יאן, רוני  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
46,665

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרת פופיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרת פופיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)