לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


בלוג הציטוטים הלא רשמי של עובדי עמותת ישראבלוג (ועובדי עמותת ישראבלוג לשעבר)
כינוי:  מרת פופיק

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מישהו חייב להנציח את השטויות שהילדה הזו פולטת


 

 

גליה מגלה את פייסבוק: איי איי! מישהו זרק עלי בלון ואני חייבת להעביר אותו הלאה!

 

גליה בערב של אותו יום: פתאום קלטתי שהפייסבוק בא לי על חשבון זמן פורנו.

 

אפרת: גליה, את באה?

גליה: i cant, i shant and i wont

 

גליה: פעם חשבתי שאיבדתי את התמימות, אבל אחרי שראיתי את הסירטון הזה הבנתי שבעצם עד אותו רגע נשארה בי עוד קצת.

 

אפרת: put the דגן down! (אחרי שגליה איימה להשליך עליה קורנפלקס

 

דנון: מוחמד? זה ההר! (שיחת טלפון במסדרון)

 

מאיה: כן, יש לי נטייה להרזות נורא

שירה: אוי מסכנה

איריס: חכי, אני אביא את הכינורות

 

 

נכתב על ידי מרת פופיק , 4/12/2007 14:51   בקטגוריות גליה, איריס, אפרת, דנון  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



This Just in !


 

איריס: אילנה, את מחפשת דיאטנית?

אילנה (בצעקה על גבול ההיסטריה): לא! יש לי מספיק! תודה!

 

דישון: איזו מדינה.. קצת גשם והכול מתרטב

 

גליה: בואי נרד לעשן

אפרת: שניה, יש לי פה שתי כוסיות, אני חייבת לרווח אותן עם קוקאין, כבר באה

 

לילך וולך נשלחה לסקר בוטיק מזון באיזור אבן גבירול

: אה, זה בכיכר רבין? אוכל לסור להתאבל ולרייר גם יחד!

 

גליה נצפתה סוחבת צלחת זכוכית מהודרת שקיבלנו מאיפשהוא:

אני: מה את צריכה את הצלחת הזו? זו צלחת של סטרייטיות

גליה: אני אשים עליה את כל הדילדואים שלי

כעבור מספר דקות

גליה: האמת היא שהלוואי והיו לי דילדואים לשים על הצלחת הזו

 

טעימת סופגניות

הילה: וואי, טעים לי!

כעבור שניה

לא.. בעצם זה לא טעים לי

 

שיחת SMS

דנון: איפה את? לא ראיתי אותך

אני: אני במשרד, שמעתי אותך משתעל

דנון: "שיעולו היה מהדהד בכל מסדרונות בית מולדבסקי"

נכתב על ידי מרת פופיק , 21/11/2007 15:13   בקטגוריות אילנה, אפרת, דישון, גליה, דנון, שונות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוהוו, עוד פעם אלו עם השטויות שלהם


 

נענע עברו למשרדים חדשים וכולם ממורמרים כראוי

 

ביום הראשון, נ.נווה עובר בין כולם ושואג:

- למישהו יש עוד בעיות? עוד תקלות?

איריס: הטלפון שלי לא עובד

נון: רק מחר!!!! עוד בעיות??

 

גליה על מישהו שאף אחד לא סובל: איזה חמוד, הוא כזה ילד

איריס: את צוחקת עם החמוד, נכון?

גליה: כן.

 

אני: מישהו פה שואל איפה מוצאים מגבות בר. לרגע חשבתי שהוא מתכוון למגבות לא מבוייתות

איתמר: כן ראיתי את זה, באמת תהיתי איפה מוצאים מגבות בר

אני: חכה שניה, במקרה אני מכירה את המומחה מספר 1 בארץ למגבות בר

 

הילה: קוקוווו, לך תנער את המכונה!

 

אני: כותבים משקפי שמש ענקיים, לא ענקיות, נכון?

גליה: נכון. אבל עדיף קטנים.

 

מישהו לחץ על כל הקומות במעלית. אישה אחת שעלתה איתנו:

אישה: אם אני אלחץ הרבה פעמים 2, זה יעזור?

דישון: פעם ראשונה במעלית?

 

אביתר: מי קורא כתבות באינטרנט??

 

רותם: איתמר, בוא תיכנס איתי רגע למשרד.. אם אתה בעניין שלי

נכתב על ידי מרת פופיק , 18/10/2007 21:48   בקטגוריות גליה, הילה, דישון, שירה, דנון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



46,665

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרת פופיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרת פופיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)