לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בואי לפה. שבי. המסע מתחיל...


חוצפן ואינטליגנטי. מודה באשמה. בלוג זה הוא יצירה סאטירית ואין לקחת את המפורסם בו כאמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

אני שוביניסט, אבל היא בלונדינית ומגיע לה


היא נראתה טוב, אולי אפילו מעולה, אבל בתוך העטיפה חיקתה הפתעה מצערת.
הבטחתי ואני מקיים. חלק שיחה עם אחת מאותן הבנות, עליהן כתבתי בפוסט הקודם.

אני: אני כבר הבנתי מה את מנסה להסתיר מכל הגברים פה.
היא: חחח מה?
אני: רק בלי "חחח" ובלי "מאמי". אוקיי? זה גורם לי להרגיש בתור מבקר בשמורה של פרחות.
היא: מאמי סבבה..אפשר להבין.. אבל מה הבעיה עם חח? לא חושבת שזה קשור לפרחות.. ומה בדיוק אני מנסה להסתיר?
אני: את לא יודעת מי זה הבנות שרושמות כל הזמן "חח"?????
היא: ברור שיותר מידי זה נעשה פרחי.. אבל לא מסכימה שכל הבנות שכותבות את זה הן פרחות..
אני: כן, יש כאלה שרק בדרך להפוך לפרחות. צריך לעצור את המהפכה :)
היא:: לא מסכימה.. אבל כל אחד ודעתו האישית.. :)
אני: זה בגלל שאת בלונדינית.
היא: וזה קשור כי?
אני: בגלל זה גם לא הבנת :) אל תקחי קשה, אני צוחק. פעם הבאה אני אשתדל להשתמש בבדיחות יותר פשוטות.
היא: חח לא מאמי זה פשוט לא קשור.. אבל זה בסדר.. זה לא הדבר היחיד שאתה טועה בו..
אני: אמרנו בלי 'מאמי' :)
היא: אמרנו גם בלי "חח"
אני: יפה! את זה זכרת. אז את לא ממש בלונדינית :)
היא: אתה יודע..זה לא הצבע המקורי...
אני: כן, אבל אומרים שמי שצובעת לבלונדיני, מתחילה מסיבה לא ברורה להתנהג ולחשוב כמו בלונדינית... מקווה שעליך זה לא תופס. אני אוהב בנות אינטליגנטיות.
היא: לא שמעתי על התופעה הזאת.. ולא, אני לא חושבת שאני טיפשה..אולי לא הכי חכמה.. אבל תאמת אתה ניראה לי נרקיסיסט לא קטן.. :)
אני: אם את יודעת מילים כאלה, זה כבר סימן טוב :)
היא:: אתה באמת חושב שכל מי שבלונדינית רמת ההשכלה שלה שואפת לאפס?
אני: אני בטוח שיש יוצאות מן הכלל. יש לך דמיון טוב?
היא: למה?
אני: אני אוהב כשלבחורה יש דמיון טוב. זה חשוב.
היא: דמיון ממוצע אני חושבת.. שאלה מוזרה..

בהמשך לא היה שום דבר מעניין ואנחנו עדיין ממשיכים להתכתב, אני מקווה שאני אצליח להעלות לה קצת את רמת ה-IQ. אפשר לומר שלקחתי אותה כפרוייקט.
נכתב על ידי איש מדע הפיתוי , 26/2/2009 16:18  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני. ב-5/7/2009 19:54




Avatarכינוי:  איש מדע הפיתוי

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיש מדע הפיתוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איש מדע הפיתוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)