לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בואי לפה. שבי. המסע מתחיל...


חוצפן ואינטליגנטי. מודה באשמה. בלוג זה הוא יצירה סאטירית ואין לקחת את המפורסם בו כאמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

המדריך הקצר למאוהבת המבולבלת - חלק א'


כך תכירי אותו
אם לא דיברתם מעולם, כל מה שאתם צריכים בשלב הראשון, זה לפתח שיחה.
כדי לעשות את זה, את יכולה להשתמש בכל תירוץ מטומטם ככל שיהיה. זו יכולה להיות בקשת עזרה במשהו, שאלה על מקום מסויים או שאלת דעתו על כל דבר שבעולם (אל תדאגי, רוב הגברים לא קולטים שזה תירוץ מטומטם, כי הם חושבים שנשים פשוט טיפשות).
ככל ששלב ההייכרות והשיחה הראשונה יהיו יותר ארוכים, כך ההיכרות תהיה יותר איכותית ויהיה לו יותר זמן בשביל לפתח רגשות כלפיך. לכן תשתדלי להעסיק אותו כמה שיותר, לגרום לו לדבר על עצמו ולאפשר לו להסתכל עלייך מכל הכיוונים שיגרמו לו להזיל ריר.

כדי שלהיכרות יהיה המשך, אתם חייבים להשאיר אופצייה לתקשר אחד עם השני. אם ההיכרות מתרחשת במסגרת שבה שניכם מתראים באופן קבוע (לימודים, עבודה..), את יכולה לדלג על הסעיף הזה, כי הוא לא יברח ממך לשום מקום ותוכלי לראות אותו שוב למחרת.

אם אתם לא נמצאים במסגרת קבועה וההיכרות היא "כאילו" מקרית (פאב, מועדון, רחוב, תור לקופה), אתם צריכים להחליף פרטי קשר, במילים פשוטות - מספרי טלפון. בדרך כלל זהו תפקידו של הגבר לבקש ממך מספר טלפון, אבל הרבה פעמים הם לא עושים זאת, כי מפחדים מדחייה (או שאת נראית כמו אסון טבע. אבל לשם הפשטות נניח שאת נראית טוב).
אם הגבר שנפלת עליו לא מבקש ממך מספר טלפון, קודם כל תחשבי האם את רוצה גבר שכבר עושה לך בעיות בשלב הזה ולא מתנהג כמו גבר, אלא כמו ילד מפוחד.

לפעמים צריך לעזור לגבר למצוא סיבה להישאר איתך בקשר, כי אם לא תהיה לו סיבה טובה, גם לא יהיה לו מספיק אומץ בשביל להציע לשמור על קשר רק בגלל שהוא מתעניין בך. גם כאן את יכולה להשתמש בכל תירוץ בשביל להחליף מספרי טלפון.

את יכולה להגיד משהו בסגנון "בוא נחליף מספרי טלפון, אם אני שוב אצטרך ייעוץ אני אדע למי לפנות :)". כמובן זה צריך להיאמר לא בטון רציני, אלא בצורה כזאת שהוא יבין שאת רוצה ממנו לא רק ייעוץ. הוא צריך להתחיל לפתח תקוות, אז פשוט תאפשרי לו. זה רק עובד לטובתך.


כך תגרמי לו להתעניין בך

ישנם כמה כללים שאם תשמרי עליהם, הבחור יתחיל לפתח אליך רגשות.
תהיי אקטיבית בשיחה, תצחקי מהבדיחות שלו, תתלהבי ממה שהוא מספר, אבל אל תראי שום התעניינות בו. תני לו להנות בחברתך ובו בזמן להבין שהוא רוצה אותך, אבל עדיין לא השיג (הרי את לא מתעניינת בו עדיין).

תשחקי בו עם המבט שלך. תסתכלי עליו במבט מפתה, תכניסי את כל התשוקה שיש בך לתוך המבט הזה. אפילו תשתקי תוך כדי, זה יהפנט אותו. אבל במישור המילולי תתנהגי כאילו שום דבר לא קורה. את אפילו יכולה להגיד לו "מה קרה לך? נראה לי שאתה מרגיש קצת מוזר כאשר אתה לידי". :)
בפתאומיות תפסיקי עם משחקי המבטים ותראי איך הוא ינסה שוב לזכות במבטים שכל כך אהב. אחרי פרק זמן מסויים תתחילי שוב.

תגעי בו מגע ידידותי, כאילו את סתם רוצה למשוך את תשומת הלב שלו. נגיעות קצרות שלכאורה אין להם שום חשיבות. למגע יש השפעת קסם על גברים. ברגע שמישהי נוגעת בהם, אפילו במקרה, הם מתחילים לחשוב עליה בצורה מינית ולהרגיש משיכה כלפיה. בעת המגע שלך, משתחררים אצל הגבר הורמונים שגורמים לגירוי מיני ומשיכה.

כשאת מדברת איתו בטלפון, תגידי לו שיש לך בשבילו משהו אינטימי ומסוכן. אבל אל תדברי על זה יותר. תגידי שזה לא לשיחת טלפון. זה יגרום לו לפנטז עלייך ולרצות להיפגש איתך.

תשחקי איתו כל הזמן בקרוב-רחוק. תני לו קצת תשומת לב, להנות איתך ואז בבום, תפסיקי לתת לו את זה. שירגיש שהוא מפסיד משהו.

 

בנות, אני צריך שתמקדו אותי עם השאלות שלכן, לקראת הנושאים הבאים. במה אתן רוצות שאני אתמקד? מה מטריד אותכן? מה אתם לא מצליחות להבין?

 

שלכן, איש מדע הפיתוי :)

נכתב על ידי איש מדע הפיתוי , 11/12/2006 20:08   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישהי ב-30/10/2010 21:29




Avatarכינוי:  איש מדע הפיתוי

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיש מדע הפיתוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איש מדע הפיתוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)