לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בואי לפה. שבי. המסע מתחיל...


חוצפן ואינטליגנטי. מודה באשמה. בלוג זה הוא יצירה סאטירית ואין לקחת את המפורסם בו כאמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

בלוגר! "תפסיק לאונן תתחיל לזיין"


אני די חדש פה בישראבלוג ולאט לאט אני מתחיל להיכנס פה לעניינים, לעבור על בלוגים ולהכיר אנשים.

אני רואה שיש פה המון בלוגרים, שמתבטאים מצויין, בחורים חכמים, מצחיקים, ציניים, אבל...!!! לא הולך להם עם בחורות. אז כל מה שנשאר להם, זה להעביר את כל הזמן בבלוג, וכמו שפרויד ידידנו אמר, לקוות שזה יביא להם זיונים.

אז חשבתי לארגן כאן איזו תחרות בין אותם הבלוגרים. ואת הזוכה אני אקח כפרוייקט אישי והוא סוף סוף יוכל לדלל את השהייה שלו בבלוג, בבילוים מתחת לסמיכה עם בחורות.

עכשיו אני צריך רעיון, איך לסדר את כל העניין, איך למצוא את הבלוגרים האלה, איזו תחרות לארגן ואיך לבחור את האחד. אשמח אם תרשמו לי רעיונות בתגובות ואפילו קישורים לבלוגים שלפי דעתכם מתאימים.

בינתיים אני הולך בעצמי לעבור על כמה בלוגים שלפי דעתי בעליהם יכולים להתאים לפרוייקט הזה ואפרסם כאן את ההתקדמות שלי וסקירה על הבלוגים שעברתי עליהם.
נכתב על ידי איש מדע הפיתוי , 13/12/2006 19:54   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איש מדע הפיתוי ב-17/12/2006 11:55




Avatarכינוי:  איש מדע הפיתוי

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיש מדע הפיתוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איש מדע הפיתוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)