לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בואי לפה. שבי. המסע מתחיל...


חוצפן ואינטליגנטי. מודה באשמה. בלוג זה הוא יצירה סאטירית ואין לקחת את המפורסם בו כאמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

תמונות מירושלים המושלגת


החלטתי שהפוסט האחרון לשנה זו, יהיו מספר תמונות שבאמת עשו לי את השנה הנוכחית ממש לקראת הסוף שלה.
אז הנה, נוכחתם לעוד תחביב שלי - צילום. בינתיים אני לא מפרסם כאן קישור לגלריה שלי באינטרנט, אבל עם הזמן אני אחשוף עוד ועוד תמונות שיוצא לי לעשות בזמן האחרון וגם קצת עבודות מוקדמות שלי.

ועכשיו תהנו מהשלג, כמו שאני נהנתי ממנו אתמול.


Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
נכתב על ידי איש מדע הפיתוי , 28/12/2006 15:43   בקטגוריות אופטימי, תמונות  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של s.m ב-3/2/2007 13:09




Avatarכינוי:  איש מדע הפיתוי

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיש מדע הפיתוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איש מדע הפיתוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)