לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בואי לפה. שבי. המסע מתחיל...


חוצפן ואינטליגנטי. מודה באשמה. בלוג זה הוא יצירה סאטירית ואין לקחת את המפורסם בו כאמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

ההשראה חוזרת הביתה - היתרון היחסי שלי


אחד מרגעי ההשראה שלי, אותם הרגעים בחיים בהם באים אלי המון רעיונות חדשים, תובנות והברקות, זה במקלחת שלפני השינה. ככה שאחרי המקלחת אני בד"כ רץ למקום הקרוב ביותר שם אוכל לרשום את כל הרעיונות.
בזמן האחרון הייתי בתקופת יובש חזקה. כנראה הלחץ בעבודה, בלימודים ומחלת השפעת ביחד, גרמו לכך. אפילו מהמקלחת הייתי חוזר בלי שום דבר חדש בראש.
אתמול זה חזר, כמובן במקלחת. שטף אותי גל תובנות ורעיונות חדשים. אז בקרוב תגלו כאן הרבה דברים מעניינים, פרי עטי.

אחת התובנות שהגיעה אלי אתמול במקלחת, קשורה לערב שביליתי בחבורת אנשים שלא הכרתי מקודם.
תמיד בכל חבורה יש כמה אנשים שמסוגלים לדבר, לדבר, לחרטט, לספר סיפורים, כככה שכולם מקשיבים להם. לסיפורים שלהם אין איזשהו עומק או מוסר השכל, הם פשוט כמו טלויזיה, שיהיה משהו ברקע למלא את החלל. זה היתרון היחסי של האנשים האלה. בגלל שטף הדיבור הבלתי פוסק שלהם, הם מוקפים באנשים אחרים שתמיד מקשיבים להם.

הבנתי שאני מסוג אחר לגמרי של אנשים. היתרון היחסי שלי הוא בלהקשיב ובלהגיב לעניין. נשארה השאלה, איך אני משתמש בזה ביעילות.
אני הולך להקדיש מחשבה ואימון בלדרבן מישהו להתחיל לדבר ולתת לו את תשומת הלב שהוא זקוק לה.
נכתב על ידי איש מדע הפיתוי , 15/1/2007 17:13   בקטגוריות אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איש מדע הפיתוי ב-16/1/2007 02:30




Avatarכינוי:  איש מדע הפיתוי

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיש מדע הפיתוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איש מדע הפיתוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)