לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בואי לפה. שבי. המסע מתחיל...


חוצפן ואינטליגנטי. מודה באשמה. בלוג זה הוא יצירה סאטירית ואין לקחת את המפורסם בו כאמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

סדנת התיאטרון של יבגני אריה ב-YNET


מאז ש-YNET העלו את מדור הוידאו שלהם וניסו לדחוף את הסרטונים בכל הזדמנות ובכל שאר המדורים שלהם, כמעט ולא יצא לי לצפות בכתבות המצולמות. אותן הכתבות והסרטוני המעטים שראיתי, לא הרשימו אותי ולא גרמו לי לבקר במדור החדש.

כאשר נכנסתי לקרוא קצת חדשות אתמול בבוקר וראיתי את הכתבה התורנית של המדור בראש העמוד, לא יכולתי להישאר אדיש. הפעם הם באמת שיחקו אותה ובגדול. אני חובב תיאטרון מושבע ואחד האהובים עלי, הוא תיאטרון גשר. כתבת הוידאו הנוכחית הייתה על סדנא של יבגני אריה, הבמאי של תיאטרון גשר, איש גאוני ומוכשר. גם אדם שאינו קשור בצורה כלשהי להצגות, בימוי ומשחק יהנה לראות סרטון זה ואת הדרך בה מלמדים אנשים לחיות עם הבמה ולהעביר לקהל את התחושה האמיתי של הסיטואציה אותה הם משחקים.

הסרטון היה חוויה מרעננת לקראת הביקור שלי בתיאטרון, שבוע הבא.
נכתב על ידי איש מדע הפיתוי , 19/6/2007 03:20   בקטגוריות התפתחות אישית ורוחנית, ביקורת, אינטרנט  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איש מדע הפיתוי ב-20/6/2007 20:24




Avatarכינוי:  איש מדע הפיתוי

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיש מדע הפיתוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איש מדע הפיתוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)