לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בואי לפה. שבי. המסע מתחיל...


חוצפן ואינטליגנטי. מודה באשמה. בלוג זה הוא יצירה סאטירית ואין לקחת את המפורסם בו כאמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

מתקרבים לסיום ההרשמה לסמינר הקמת עסק משגשג למאמנים אישיים


נשאר יום וחצי להרשמה בחינם לסמינר אונליין להקמת עסק משגשג של אימון אישי, ייעוץ או הדרכה.
כל מי שלא יודע על מה אני מדבר, תקראו את זה מהר!
אני מסתכל עכשיו על התוכנית שהכנתי ואני כבר לא יכול לחכות להתחלה, יש לי כל כך הרבה חומר מעניין לתת.
המשתתפים שיהיו פעילים במשך כל הסמינר ויבצעו את כל ההנחיות שלי, ישיגו קפיצת מדרגה משמעותית בעסק שלהם.

רק תארו לעצמכם שאתם תוכלו להרוויח טוב, בזמן שאתם עושים את הדבר האהוב עליכם מכל ובו בזמן עוזרים לאנשים אחרים.

הסמינר מתאים לא רק למאמנים אישיים פעילים, אלא לכל אדם שיכול ורוצה לאמן, ללמד, להדריך ויש לו את הידע הדרוש לשם כך, אך אינו יודע כיצד להפוך זאת לעסק, להשיג לקוחות ולצבור מוניטין בתחום. אלו בדיוק הנושאים עליהם נדבר.

אני רוצה לציין כמה עובדות מעניינות על אימון אישי:
- אנשים מצליחים מוכנים לשלם עבור אימון אישי, אבל הרבה פעמים הם פשוט לא מודעים שאימון אישי יכול להיות מועיל להם.
- היום, יותר ויותר מאמנים אישיים מבינים שאם הם רוצים יותר לקוחות, לא מספיק להיות מאמן אישי פנטסטי, אלא צריך שתהיה לך תוכנית מסודרת שתאפשר לך להגיע ללקוחות שלך.
- רוב האנשים לא מעוניינים באימון אישי, אלא בתוצאות ותפוקות מסויימות בחיים שלהם, אבל רוב המאמנים מציעים להם אימון אישי במקום התפוקות, אותן מחפשים האנשים.

לכל הנרשמים תשלח הודעה בתחילת השבוע הבא עם כל הפרטים, לגבי אופן התנהלות הסמינר, דרכים ליצירת קשר וזמני ההתחלה.

ושוב קישור להרשמה: http://maillist.shtark.co.il
נכתב על ידי איש מדע הפיתוי , 23/8/2007 03:35   בקטגוריות התפתחות אישית ורוחנית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  איש מדע הפיתוי

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיש מדע הפיתוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איש מדע הפיתוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)