לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בואי לפה. שבי. המסע מתחיל...


חוצפן ואינטליגנטי. מודה באשמה. בלוג זה הוא יצירה סאטירית ואין לקחת את המפורסם בו כאמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

כשרוצים לגשת, להכיר ולפלרטט, אבל חוששים שלא ירצו אותנו


כמעט כל גבר ממוצע שרוצה לגשת לבחורה שמצאה חן בעייניו בבאר, ברחוב, בקניון או במועדון ולהתחיל בשיחה איתה, מתרגש. הוא חושש שהיא לא תרצה אותו, שהוא לא מספיק מעניין/יפה/מושך/עשיר/סקסי בשבילה. הוא בטוח שהוא רוצה אותה הרבה יותר ממה שהיא רוצה אותו או מישהו כמוהו. הוא מניח שהיא תרצה גבר הרבה יותר טוב ממנו ושאין לו הרבה סיכוי.

בדיוק אותו הדבר קורה לנשים. כאשר בחורה מעוניינת במישהו, ברגע שהיא מתחילה לפתח רגשות כלפיו, היא בטוחה שהיא לא מספיק טובה בשבילו. שהוא ירצה מישהי יותר יפה/חכמה/מצליחה/מוכשרת/סקסית וכו'. היא יכולה לאכול סרטים בכמות כזו, שכל בלוקבאסטר מכובד יתקשה לספק לה.

התכונה הזו, שברגע שאנו מתחילים לפתח רגשות למישהו ספציפי מהמין השני, גורמת לנו להתרגש ולהיות בטוחים שאנחנו לא מספיק טובים בשבים המישהו הזה או המישהי הזאת, עושה הרבה צרות. מעבר למאכל סרטים וזיוני שכל שאנו עושים לעצמנו, זה גורם להתרגשות יתרה שיכולה לדפוק את כל הסיכויים עם מי שמעוניינים בו. זה פוגע בשיקול דעת, ובמחשבה הצלולה.

אבל, יש פתרון!
יש פתרון פשוט, שיכול לעזור לקבל הרבה יותר ביטחון עצמי וקלילות במצבים כאלה.
הפיתרון הוא לשכנע את עצמנו שהבן אדם השני, מאוד רוצה אותנו וכבר הרבה זמן חושב איך היה יכול להשיג אותנו.

אם אתה גבר, אתה יכול לחשוב שהבחורה הזו ששמת עליה עיין, כל ערב לפני השינה מחבקת את הכרית ומפנטזת שזה אתה. שהיא רק מחכה שאתה או מישהו כמוך ייגש אליה ויתחיל איתה. שהיא רוצה שאתה תחבק אותה ותצמיד אותה אליך. שהיא משחקת את עצמה קרירה לידך, רק כי היא חוששת ומתביישת לחשוף את הרגשות שלה אליך. שבסתר, כל פעם שהיא מסתכלת עליך, היא מחייכת וחושבת "מתי הוא כבר יהיה גבר, ויעשה את מה שצריך, כדי להשיג אותי".

אם את בחורה, את יכולה לדמיין שהבחור שכל כך מושך אותך, מדמיין בפנטזיות הכי כמוסות שלו, אותך ביחד איתו, מחובקים במיטה. שכאשר הוא חושב על האישה שהיה עושה בשבילה הכל, הוא חושב בדיוק עליך או מישהי כמוך. שאם את תגשי אליו, תדברי איתו, תחייכי אליו ותעשי לו עיניים, גם אם הוא יישחק את עצמו קול ולא יראה שזה מזיז לו, עמוק בפנים הוא יהיה המאושר שבאדם על כך שדיברת איתו.

ברגע שמתחילים להאמין שהאדם השני רוצה אותנו יותר חזק, ממה שאנו רוצים אותו, הכל הופך הרבה יותר קל. הגישה משתנה, החששות נעלמים ומופיע דחף אדיר לגשת, לדבר, להכיר, לפלרטט ולעשות את כל הדברים שבעבר חששת מהם.
נכתב על ידי איש מדע הפיתוי , 30/9/2008 02:10   בקטגוריות אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרודי ב-26/3/2009 11:39




Avatarכינוי:  איש מדע הפיתוי

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיש מדע הפיתוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איש מדע הפיתוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)