לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בואי לפה. שבי. המסע מתחיל...


חוצפן ואינטליגנטי. מודה באשמה. בלוג זה הוא יצירה סאטירית ואין לקחת את המפורסם בו כאמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

להפוך לאינדיאני תוך 3 ימים


חזרתי מאילת, הסתכלתי במראה ולא הכרתי את עצמי. ראיתי שם אינדיאני. מזמן לא יצא לי להישרף כל כך חזק. אלו החדשות הרעות.

החדשות הטובות, שאוטוטו מתחיל מיזמון קטן, בו אני אלמד אנשים (בחינם בינתיים) להרוויח כסף מאימונים אישיים. כל מי שיש לו ידע באימון אישי, הדרכה, ייעוץ וכד', ורוצה להרוויח בעזר זה כסף או שכבר מרוויח, אבל רוצה להשיג יותר לקוחות, להשיג לקוחות שישלמו יותר ולהכפיל את הרווחים שלו, מוזמן להצטרף ולהתחיל לעשות את זה.

מי שזה מעניין אותו, יכולים להירשם כאן:
http://maillist.shtark.co.il
אני מבין שישראבלוג זה לא המקום בו מסתובבים מאמנים אישיים, אבל בכל זאת, מי שנרשם, תשאירו לי כאן תגובה שנרשמתם ואם יהיו מספיק אנשים מכאן, אולי נארגן משהו מעניין לקבוצה שלכם.
נכתב על ידי איש מדע הפיתוי , 20/8/2007 01:39   בקטגוריות אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איש מדע הפיתוי ב-28/8/2007 12:02
 



“אתם לא חייבים שום דבר לאף אחד. גם לא את תשומת הלב שלכם”


אחד הדברים שהקנו לי ביטחון עצמי רב והרגשת עליונות על אנשים אחרים, הייתה תובנה שלמדתי בגיל 16. באותה התקופה השתתפתי בקבוצה קטנה שעסקה בהתפתחות אישית ומדיטציה. אני הייתי הכי צעיר שם. היה לנו מורה, אדם מיוחד בפני עצמו, שרק לו אני אצטרך להקדיש פוסט שלם. היינו לומדים דברים על עצמנו ועל החיים ועושים ניסויים על מנת להבין לעומק ולחוות על עצמנו את המהות והכוח של התובנות שרכשנו.

באחד המפגשים המורה שאל:
- “למה אתם תמיד עונים כאשר אנשים שואלים אתכם שאלות?” אנחנו לא ממש ידענו איך לענות לו וניסינו למצוא תירוצים וסיבות מדוע אנחנו עושים זאת.
- “אתם לא חייבים שום דבר לאף אחד. גם לא את תשומת הלב שלכם,” הוא המשיך. “לא לחברים ולא לאנשים שאינכם מכירים. לאף אחד אין זכות לדרוש את התגובה שלכם. הם דורשים את הזמן של החיים שלכם, שלעולם לא יוכלו להחזיר לכם, בלי להבין זאת. פשוט תדעו שאתם לא חייבים לתת אותו לאף אחד אם אינכם רוצים. אנשים בדרך כלל עושים דברים בצורה אוטומטית, בלי לשים לב שמי שהניע אותם לעשות זאת, הוא מישהו אחר ולא הם עצמם. הם לעולם לא קיבלו החלטה מודעת לענות או לא לענות על שאלה, לתת הסבר או להמנע ממנו. אבל הם עושים את זה תמיד - כמו רובוטים. שואלים אותם, הם מגיבים, כשיכלו לא להגיב. אבל נראה שהם אפילו לא לוקחים אופציה זו בחשבון. האנשים נמצאים בשינה עמוקה ולא שמים לב איך מישהו אחר שולט בחיים שלהם. אם תהיו מודעים יותר למה שקורה לכם, אתם תראו שאתם עושים כל כך הרבה דברים בלי שבחרתם ורציתם לעשות אותם. הם פשוט נעשים בצורה מכאנית.”

כשהבנתי שהבחירה נמצאת בידי ואף אחד לא יכול להשפיע עלי אם איני רוצה זאת, נוכחתי לכוח אדיר שקיים אצלי ולא הייתי מודע אליו עד כה. בשביל לחוות ולהבין את העניין לעומק, הייתי מפריז בתגובות שלי. כאשר היו פונים אלי, לא הייתי מגיב בכלל או שמבחירה הייתי מעקב את התגובה שלי לכמה שניות, כדי לחוש שאני יכול לתת תשומת לב או לא לתת אותה. שזאת בחירה שלי ולא פעולה אוטמטית. שאם אני נותן אותה, זה מתוך בחירה מודעת. לפעמים, כאשר מישהו היה שואל אותי שאלה ומצפה שאני מייד אענה לו, הייתי אומר “אם אתה רוצה לקבל ממני את הזמן של החיים שלי, תשאל קודם אם אני מוכן לתת לך אותו”.
לפעמים כשאנשים היו מופתעים מחוסר התגובה שלי אליהם ושואלים לפשר העניין, הייתי בשמחה מסביר להם שהם דורשים ממני את הזמן של החיים שלי, זמן שהם לעולם לא יחזירו לי, ומצפים בתור מובן מאליו שאני אתן להם אותו. הייתי מופתע איך אנשים אחרים בקלות נותנים את הזמן של החיים שלהם לכל אחד המבקש זאת.

אתה לא חייב לאף אחד שום רגע של החיים שלך. אנשים אחרים לעולם לא יחזירו לך את הרגעים האלה. אם החלטת לתת אותו למישהו, תהיה בטוח שאתה הוא זה שהחלטת ולא תגובה אוטומטית שהגוף שלך בחר להגיב בצורה לא מודעת.
נכתב על ידי איש מדע הפיתוי , 18/6/2007 01:00   בקטגוריות התפתחות אישית ורוחנית, אופטימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-16/8/2009 03:46
 




דפים:  
Avatarכינוי:  איש מדע הפיתוי

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיש מדע הפיתוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איש מדע הפיתוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)