לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היא פשוט כל החיים שלי!!!


הבלוג יעסוק בחיים שלי ובסוסים, שזה הדבר שאני הכי אוהבת!!!!

כינוי:  i_l_p

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

מישהו?!


מישהו קורא פה ?

 

אני נכנסת לפה פעם בכמה זמן כדי לראות אם יש תגובות לפוסט האחרון וכזה, ופתאום אני רואה שבחודש נוספו איזה 300 כניסות מאמצע שום מקום, באמת נכנסים לפה, אם כן תגיבו, תגידו משהו קטן, אולי זה ימריץ אותי לחזור לכתוב פה ולספר לכם על חיי המעניינים ביותר.

נכתב על ידי i_l_p , 1/10/2007 22:16  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,587
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לi_l_p אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על i_l_p ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)