לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

ממש כמו באמריקה


בפרסומת החדשה לגבינת שמנת, מאחדת ילדה מלאכית בין שני הוריה הצעירים והיפים בכוח הרצון. היא שולחת מכתבים מלאי שגיאות כתיב לאב שנמצא בניו יורק בשם האם המתגעגעת (או בפרסומת: מתגאגאת), ומודיעה לאם במכתב חוזר שאבא מגיע הביתה. המזימה מצליחה, האב חוזר עם המזוודה, וההורים מתאחדים עם הילדה השמחה עד השמיים ליד השולחן, שם הם מורחים לעצמם גבינת "קרים צ'יז" כמו באמריקה.

 

מרוב תשוקה להיות כמו באמריקה, אמצו בסלוגן גם את הגבינות של אמריקה, והרי אם מחפשים גבינות טובות - המופת שלנו הוא ממש לא אמריקה. את הגבינות שלנו אנחנו מפנטזים מצרפת, ואמריקה, אם כבר, היא מופת המשפחות החד הוריות.

 

אבל אין דבר כזה משפחה חד הורית באמת. רק שימו את ההורים הפרודים באותו החדר, והאהבה תפרח. הם רק מחכים לתירוץ לרוץ חזרה לחיבוק מאחד, ואפילו מכתבים שגויים בשגיאות כתיב יובילו אותם לגמוע חזרה את המרחקים. הרי אין להם בעיות, ואין להם קשיים, המרחק ביניהם הוא נסיבתי בלבד.

 

איזה מסר זה מעביר לילדים להורים גרושים? גם ככה בילדים צעירים מפעמת לעיתים קרובות התקווה שההורים ישובו להיות ביחד, והאמונה שלו רק הם היו מצליחים להפגיש ביניהם, הכל היה מסתדר. והרי המציאות לא כל כך פשוטה. אבל הצופים הצעירים בפרסומת, עשויים לחשוב שהכל פתיר, ושאם חלילה ההורים לא ויתרו על הפרידה שלהם, זה בגלל שהם, הילדים הכושלים, לא שלחו מספיק מכתבים.

נכתב על ידי , 7/11/2003 20:33  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוקית ב-14/11/2003 17:27



30,459
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרומי יצחקי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רומי יצחקי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)