לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2004

צילי וגילי אולסן


יש לי וידוי: אני מיני-מעריצה של התאומות אולסן. אמנם זו לא אני בתגובה 9 הממוצעת "אולסן מושלמות!!!", אבל יש לי חולשה קלה לבנות החינניות. ואולם, בגלל שאני מכירה אותן בעיקר מהסדרה הידועה לטובה "צער גידול בנות", התייחסתי אליהן תמיד כאל אחת. אשלי או מרי קייט, בשבילי זה לא משנה - עבורי הן תמיד יהיו מישל.

 

לאחרונה גיליתי גדלות נפש ומצאתי בתוכי את הכוח לתת לציפורות (הן לפחות אוכלות ככה) לעזוב את הקן, ולהיות נשים נפרדות ועצמאיות. עם הגיען לגיל 18 הסכמתי לשחרר אותן מהכלא הסיאמי ולתת להן לצאת לחופשי. בשקיקה נצמדתי לגיליון 7 ימים שבו נסקר הסרט החדש שלהן, ועברתי גם על גילויי האשפוז של אחת מהן (נו, אני לא יודעת מי, אני עדיין בתולה בעניין הזה), ההכנות לסרט החדש, לפרידה מהנעורים ומה לא. לרוע מזלי, התברר שהעולם עוד לא מוכן לגילוי החדש שלי ומסרב לציין על התמונות מי מימין ומי משמאל, מי הרזה ומי הרזה יותר. לא ויתרתי, עברתי על כתבות נוספות, על האתר הרשמי, על תמונות ותוצאות חיפוש והאמת התבהרה: זו משימה ממש קשה להפריד את הזהויות.

 

ואז הבנתי: זה לא סתם שבשום מקום לא מפרסמים מיהי אשלי ומיהי מרי קייט וזו לא רק אני - זה פשוט שאף אחד לא יודע מי היא מי!

 



(וזה, כנראה, אחד הסודות השמורים ביותר של תעשיית הבידור האמריקאית)

נכתב על ידי , 7/8/2004 23:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Jack of All Trade ב-18/8/2004 14:29



30,455
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרומי יצחקי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רומי יצחקי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)