לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dead Inside


שלום, בוקר/ערב קסום לכולם punx never dead


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

חזרתי


חזרתי שנה אחרי זה

לא אותו בן אדם אפשר להגיד

 מכל בחינה...

 


מה הם חושבים לעצמם?

אני רואה אותם פעמיים בשנה ובפעמיים האלה הם מרשים לעצמם לשפוט אותי את המעשים שלי את המצב שלי

אומרים לי מה לעשות מנסים לחנך אותי במקום ההורים שלי

כי ההורים שלי יודעים שזה אבוד אני עושה מה שאני רוצה ומאוחר מדי בשבילם שיעשו מה שנכון מבחינתם עם האחיות שלי אבל אני לא אביא להם לדפוק אותי יותר ממה שעשו

תשבי ככה, תעשי ככה, ולמה את מתנהגת ככה? ולמה את לבושה ככה? תהיי נורמלית, תהיי תלמידה טובה תהיי זה תהיי זה

ואני לא נורמלית ולא תלמידה בכלל ולבושה ככה ומתנהגת ככה ואין לכם זכות בכלל להגיד לי על זה משו.

כי אתם פה לא נורמלים אתם אלו שמבזבזים 400 שקל על מסעדה מזדיינת, וקוראים עיתון פוליטיקה כל היום ומבחינתי זה כמו לקרוא צהובונים לקפיטליסטים הארדקור, מזיינים לי בשכל שאני צריכה ללמוד כדי שאני לא אהיה פועלת מסריחה שאני אהיה בלמעלה של הסולם השולטת ולא הנשלטת

סבא סבתא משני הצדדים דודים דודות פשוט תסתמו תפה אני לא שואלת אתכם איך אני אחיה לכו תחנכו את מי שאתם רואים יותר מפעמיים בשנה ושגרים באותה ארץ.


אני לבד פשוט לבד..

וויתרתי על המשפחה שלי,  כבר מזמן

וויתרתי על המערכת הזו

וויתרתי על החבר הכי טוב שלי על הבנאדם שמאוד מאוד אהבתי ונמשכתי

וויתרתי על הרבה "חברות וידידים" שהיו לי ושלקחו חלק גדול מחיי

רק כדי להיות חופשייה כמה קרוב למה שאני שואפת להיות

ואני לבד פשוט לבד שונאת את כולם ובינהם את עצמי

זה כבר לא משנה כבר לא איכפת לי מכלום...

 

צהריים טובים שיהיו לכם

 

נכתב על ידי paper wing , 17/1/2006 16:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  paper wing

בת: 34




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpaper wing אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על paper wing ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)