לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

שוודינביטר: פנזין קומיקס ירושלמי מוצלח חדש





לא זוכר אם הוא כבר היה בפסטיבל הקומיקס, אבל קניתי אותו השבוע בקומיקס וירקות והוא לא רע בכלל.
זה A5, ש\ל, 24 עמודים. מופץ באוגנדה בירושלים ובקומיקס וירקות בת"א (ואולי בעוד מקומות ברחבי הבירה).
כמה יוצרים אנונימיים, אם כי אפשר לזהות ללא קושי לפחות אחד מהם, גיל לביא.
נראה שהיוצרת אלהקוקו אחראית לשער, ומי יודע למה עוד?
יש כאן עוד סגנונות שנראים לי מוכרים מאוד אבל זכרוני המחוק לא מאפשר לי לחבר להם שמות (ואין לי כוח לחפש בפלאן).

מצד אחד חבל לי שהיוצרים לא מקדמים את עצמם על ידי חתימת שמם (או כינוי עקבי אחר) על יצירותיהם.
מצד שני אני יכול להבין את ההיגיון האנטי ממסדי מאחורי האנונימיות.

הכיוון הכללי מזכיר את פלאן בי, רק טיפה יותר שקט.
מסלייס אוף לייף ירושלמי, דרך מינימליזם אמנותי רגיש ומהורהר, ועד אמירות פוליטיות חברתיות חזקות וגם מצחיקות.
רוב החומרים טובים ומצחיקים ו\או מעוררי מחשבה, או לפחות הרהור נוגה.
בקיצור אחלה פנזין, באמת, מומלץ בחום לכל מי שאהב את הפלאן.

אני הייתי תולה בשמחה בחדרי את הקולאז' המצחיק-עצוב בשער האחורי הפנימי.
הייתי גם מפיץ אותו באינטרנט, אולי תעלו גרסת צבע?

מי שרוצה לתקשר עם חברי שוודינביטר (למשל כדי להזמין אחד בדואר) יכול לכתוב ל schw.bitter at gmail dot com.
נכתב על ידי , 19/10/2008 17:59   בקטגוריות פנזינים וכו', איור, אמנות פוליטית, קומיקס ישראלי, קומיקס, קריקטורות, תרבות אלטרנטיבית  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ללא שם ב-21/10/2008 16:04




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)