לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

בלעדי: גם אהוד ברק מצטרף לליכוד!




גם ראש מפלגת העבודה זכה למסיבת עיתונאים חגיגית עם הצטרפותו ולחיבוק חם מיריבו לשעבר, בינימין נתניהו. לפני דקות אחדות הודיע ראש מפלגת העבודה: "אני עובר לליכוד". ברק הוסיף ואמר: "לכולנו ברור כעת שמפלגת העבודה היא סוס מת, ולעומתה הליכוד הוא שינצח בבחירות הקרובות."

 

ברק תיאר את השתלשלות העניינים: "כבר זמן רב אני מרגיש שאני לא נמצא במקום הנכון. הנהגתי את גוש השמאל, אך ליבי היה כל הזמן עמוק בימין. שנינו, ביבי ואני, היינו בסיירת, ושנינו יודעים שיש רק גישה אחת מנצחת ליחסינו עם הפלסטינים: כוח, כוח, עוד התנחלויות ועוד יותר כוח!"

 

נתניהו מצידו לא חסך מילים בהחמיאו ליריבו המר - עד אתמול: "שר הביטחון אהוד ברק אישר השנה בנייה של עוד ארבע מאות יחידות דיור בהתנחלויות, ובכך הוכיח שדרך הליכוד היא דרכו. ההצטרפות של ברק לעבודה בשעתו הייתה טעות היסטורית, והיום אנחנו מתקנים אותה". נתניהו הוסיף והתלוצץ: "אני רק מקווה שבני בגין ישמור על אהוד משמאל..."

 

ברק הוסיף: "כולם יודעים שבתקופת כהונתי הראשונה כראש-ממשלה בניתי פי שתיים יותר התנחלויות מביבי, וגם הוכחתי שישראל איננה פרטנר לשלום, כך שמקומי הטבעי הוא בליכוד. אתמודד בפריימריז, ואפרק את הליכוד כמו שעון שוויצרי".

 

איש במערכת הפוליטית לא הופתע מחציית הקווים, אך במפלגת העבודה נשמעו קולות מתוסכלים: "גמר להרוס את המפלגה ועכשיו הוא נוטש את הספינה הטובעת" בוז'י הרצוג נשמע לוחש למקורביו: "תמיד חשדתי שהוא סוכן כפול".

 

ישראל מצביעה: לא לשינוי!


בתוך כך חשף היום מטה הקמפיין של נתניהו את סיסמת הבחירות החדשה שתוביל את קמפיין הליכוד לבחירות הקרובות: "ישראל מצביעה: לא לשינוי!". יועציו הפוליטיים של נתניהו הסבירו את הסיסמא: "בניגוד לארה"ב, העם בישראל פשוט לא מעוניין בשינוי. העם יודע שנתניהו כראש-ממשלה לא יקדם את המשא-ומתן עם הפלסטינים, לא יעצור את הבניה בהתנחלויות ולא יביא שלום ולא ביטחון".


נכתב על ידי , 20/11/2008 15:07   בקטגוריות דמוקרטיה, פוליטיקה, אקטואליה  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-6/12/2008 18:00




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)