לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

שער לעכבר העיר: בחירות 2009


הפעם לא היה לי איזה רעיון מבריק או קומפוזיציה מתוחכמת, אז פשוט השתמשתי באימג' הראשון שקפץ לי לראש כשאילנה זפרן, העורכת הגראפית, ביקשה שאתמקד בבוחרים ולא בעומדים לבחירה. זה נחקק לי יופי ביום הבחירות העירוניות, כשהייתי משקיף מטעם עיר לכולנו בקלפי בבצפר בצפון ת"א.

סקיצה:



סופי:

(כאן יותר בגדול)

חוצמזה שכחתי לעדכן פה אבל בצופר דיווחו שנפתחה אתמול תערוכת עיצוב דמויות לקומיקס ואנימציה במוסררה שבירושלים, ומוצגים גם דפי קומיקס של המשתתפים.


הגלריה בבית הספר לצילום במוסררה. רח’ הע”ח 9, מוסררה, ירושלים.

משתתפים: נעם נדב, בועז קדמן, סלבא אילייב, ליאב צברי, ורד גנשרוא
מקנדה: פאט שוצ’ק ומארק קולק

אוצרת: ורד גנשרוא, ראש המחלקה לאנימציה בבית הספר מוסררה ע”ש נגר.

נעילה: 16.3.09




וגם יש איזה אירוע רחוב של מכללת עלמא, מסתבר, במיתוג איורים של אנגלמאיר, פרטים מהצופר:


אירוע רחוב לרגל ט”ו בשבט // 13.2 // 12:00-16:00
ביום שישי הבא יתקיים אירוע רחוב של מכללת עלמא ברח’ בצלאל יפה ת”א. המשלב חוויה אמנותית עם לימוד ועשיה יצירתית. מוסיקת ג’אז בחצר, מיצב אמנות פלסטית, מיצג שחקנים, מיצד דוכני קומיקס ועוד - לפרטים נוספים.


טו בשבט בעלמא



נ.ב. אני חבר ועדת קלפי מטעם חד"ש, בבצפר בת"א, הפעם בתשלום.

נכתב על ידי , 6/2/2009 12:06   בקטגוריות איור, דמוקרטיה, הומניזם, ירידים, עירוני, פוליטיקה, קומיקס, קומיקס ישראלי, תערוכות, תקשורת, תרבות אלטרנטיבית, אקטואליה, ביקורת  
100 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-21/2/2009 18:09




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)