לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

תמיד יש יותר שמאל: גברים גרמנים משתינים בישיבה!


שי דיגיטל ליברובסקי מי חזר מברלין ושיתף אותי אתמול בידיעה המטרידה שלעיל.

אמרתי טוב, בטח חבורה של צעירים גרמנים סמולנים פמיניסטים קיצונים, שעושים את זה מתוך הזדהות עם נשים וכו'.

 

היום הייתי באיזה כנס שאירגנה עיתונאית גרמניה לרגל צאת ספרה, אסופת מאמרים על הדיסקורס (השיח) החדש בין גרמנים צעירים וישראלים צעירים על הכיבוש וכאלה, היא מתמחה בארגון כרטיסי טיסה לעצמה ולעוד גרמנים להשתזף בישראל על חשבון קרנות עשירות של גרמנים רדופי אשמה. הלכתי כי כדאי לשמור על קשר, אולי גם לי יצא איזה כרטיס טיסה. פגשתי את סייד קשוע, הוא באמת איש מצחיק גם בחיים, גם הוא בטח קיבל כמה גרושים להופיע בפאנל השני.

 

ישבתי בקהל בפאנל הראשון, היה פאנל משמים ומרדים, עד שבסוף כשנתנו זמן לשאלות. לא התאפקתי, (הרי בשביל זה אני שם), קמתי ושאלתי את המשתתפים הגרמנים בפאנל אם זה נכון שהם משתינים בישיבה. התשובה הייתה חיובית. ואני מדבר איתכם על אקדמאים בני שלושים ומשהו בואכה ארבעים, לא איזה אנרכו-פמיניסטים צעירים.

 

אמנם ננזפתי ע"י מנחת הפאנל שאמרה לי שהעליתי נושא ממש לא מתאים, אבל בהפסקה כולם דיברו רק על נושא ההשתנה. הגרמנים הסבירו שזה לא רק בקטע פמיניסטי אלא בקטע של הגיינה (לא ללכלך את מושב האסלה). בני הארבעים ומשהו סיפרו שזה התחיל כבר בשנות השמונים, שאז צצו שלטים שביקשו להשתין בישיבה, אבל הדור הצעיר יותר כבר עושה את זה כמובן מאליו וכבר לא צריך שלטים. אחד סיפר שמחוץ לבית הוא יושב אבל בבית הוא עומד, ואחר אמר שגם בבית הוא יושב כי אין לו מנקה.

 

נשמע לכם שהגרמנים מטורפים?

 

חכו חכו, תוך 20 שנה גם הילדים שלכם יגידו לכם שאתם ברברים כי אתם עדיין משתינים בעמידה.

 

"אבא, נו, באמת, תהיה בנאדם, תפסיק להתנהג כמו חיה, תשב כשאתה משתין".

 

או במילים אחרות: אתם רואים, יש אפילו יותר שמאלה ממני!

נכתב על ידי , 3/7/2009 00:29   בקטגוריות אבולוציה, הערות אישיות, חברה וכלכלה, שואה, תרבות אלטרנטיבית, אקטואליה  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-10/8/2009 07:52




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)