לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

גם ביבי אשם ברצח, וגם אני קצת הומו


כן, לדעתי גם ביבי אשם.
אם הוא הכניס לקואליציה מפלגה שחרתה על דגלה הסתה לרצח הומואים ולסביות, הוא נתן לאמירות שלהם לגיטמציה מלאה. הוא כמובן לא היחיד, כך עשו גם ראשי הממשלות שקדמו לו.

התגובה האוטומאטית, הכללית והמעורפלת של ראש ממשלת ישראל לא מספקת אותי. לא שציפיתי ממנו ליותר - הוא הרי ראש וראשון למחרחרי השנאה (מי זוכר את "השמאל שכחו מה זה להיות יהודים"?).

הנה, מגדולי המסיתים לרצח, ח"הכ ניסים זאב, לא חוזר בו וממשיך להסית כנגד הומואים ולסביות גם הבוקר.

זה כמובן לא נעצר בגיבוי שבשתיקה להסתה לרצח. זה ממשיך גם בתקציבים עודפים לחינוך החרדי העצמאי. ביבי ממשיך לכרות את הבור שבו ניפול כולנו בעוד שנים מעטות, כשהחילונים יאבדו את הרוב במדינה. למי שלא מבין, פירושה של דמוקרטיה איננו רק שלטון הרוב, אלא גם זכויות אדם. כל אדם. שלטון הרוב ללא זכויות אדם איננו דמוקרטיה.

מה אפשר לעשות?

קודם כל, בואו להפגין היום בחמש בכל הערים הגדולות נגד טרור ההומופוביה:

* תל אביב
שד' רוטשילד פינת רח' נחמני

* חיפה
"אשה לאשה" מארגנות הפגנה/עצרת אבל במרכז הכרמל בשיתוף עם אסוואת, הפורום החיפאי ופורום אדום-ורוד של חד"ש. ההפגנה במרכז הכרמל תתקיים במקביל לעצרות האבל בת"א ובבאר שבע בשעה 17:00.
פרטים ליצירת קשר - אישה לאישה: 048650977

* באר שבע
תהלוכת אבל בשעה 18:00 נפגשים ברחבת קריית הממשלה וצועדים לכיוון סניף האגודה בעיר העתיקה.
סניף באר שבע פתוח בשבוע הקרוב 24 שעות, אפשר להגיע או להתקשר: 08-6654325

* ירושלים
משמרת אבל בכיכר ציון, ירושלים


רוני גלבפיש כתבה הבוקר ברשימות פוסט תחת הכותרת:

בעקבות הרצח בתל אביב - מה שהסטרייטים יכולים וצריכים לעשות

בין השאר היא מזכירה כי בניגוד לדעה הקדומה הנובעת מבורות, נטייה מינית היא לא עניין של שחור ולבן. רובנו קצת הומואים או קצת לסביות, וזה כולל גם אותך, חבר הכנסת זאב.

גם אני, כמו תלאביבים רבים, משתדל רוב הזמן לא לעשות עניין מעניינים של נטיה מינית, כדי לשמר לנו את האשליה המתוקה שבאמת אין כאן עניין, וזה לא צריך לעניין אף אחד עם מי שכבתי. יותר מזה, מי שמתהדר בניסיון חד-מיני עלול לצאת סתם מתלהב מפגר.

אבל לאור האירועים, אולי בכל זאת לא מיותר להצהיר בפומבי שכמו רבים, גם אני בדקתי פעם איך זה עובד לשכב עם בחור.

היה מאוד מעניין, לא אלאה אתכם בפרטים (אל תטפחו ציפיות, אני עדיין נמשך בעיקר לבחורות), אבל אם אני מבין נכון, אני בהחלט עומד בקריטריונים להיות בן מוות על פי תורת משה וישראל, תורת השנאה והרצח.

ואני כמובן לא היחיד.

אז בפעם הבאה שמישהו מנסה למכור לכם את השקר של "היהדות מפיצה רק אור ואהבה בעולם", תזכירו לו שעל פי היהדות בערך חצי מתושבי ת"א צריכים למות, ואלה לא סתם מילים כי כמו שאתם רואים יש חובשי כיפה שצועקים את זה בכנסת ויש מי ששומע בקולם והולך לבצע את הרצח בפועל.
נכתב על ידי , 2/8/2009 15:21   בקטגוריות דת ואמונה, דמוקרטיה, הומניזם, אתאיזם, הפגנות, חברה וכלכלה, לסביות, הומואים ושאר מגדרים אלטרנטיביים, פוליטיקה, אקטואליה  
87 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-17/8/2009 19:56




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)