לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

יוצאים בפסטיבל הקומיקס: וואוזה!


עוד יומיים כל הכיף הזה מתחיל!!!



נחמדקומיקס :(

מאת עידו הירשברג ואריאל וייסמן

הוצאת הביצה השלישית, אוגוסט 2009

גודל A  5, 32 עמודי ש"ל


שיתוף פעולה יחיד במינו בין עידו הירשברג לאריאל ויסמן שנועד   ליצור אצל הקורא חוויה כל כך מפעימה ומטלטלת שהדרך היחידה לתאר אותה היא בעזרת   המילה "נחמד".


נחמדקומיקס :( הולך בעקבותיהם של הרומנים הגרפיים הגדולים - 'מאוס', 'פרספוליס' ו'מאוס נגד פרספוליס - עולמות מתפוצצים  ' .


בנחמדקומיקס :( תוכלו למצוא קטעי קומיקס קצרים ומבדחים של וייסמן והירשברג, שיתופי פעולה בין שני היוצרים וגם חידות, כמו למשל "למה קניתי את הקומיקס הזה", "מה אני אגיד להורים שלי" ו"איך החיים שלי נהיו כאלה" (התשובות במהופך).


נחמדקומיקס :( - הקומיקס שהוא נחמד.


 

 



MFM 19

בעריכת עמית 'פטר' כהן
הוצאת תפרים, A5, שחור לבן+דיסק


פנזין ההארדקור המטורף מירושלים הבירה מביא אותה בעוד תערובת סמיכה של בלאגן! משתתפים הפעם: אביב איצקוביץ', אולה סבצ'וק, אוראל רייך, אורי (סבסוניק) קריסטל, אורלי, איגור שסטר, אסיה נילי, אסף כהן, בועז קדמן, בוקס, גיל לביא, דויד קצין, דניאל, זאב אנגלמאיר, זוהר (ניקו-טין) שפיר, טדי גולדנברג, טל (המבאס) רחמן, יהונדב (המחסל) גילת, יותם רפפורט, יצחק מיכאלי, מקס, מתן ראונר, נועם יעיש, עמית (פטר) כהן, שביט פלורנס, שי עדיאל, שרון רובינשטיין, רפאל פוגל.





נחיתה רכה

מאת הילה נועם וליאור צור
גודל A5, 14 עמודי שחור לבן + פוסטר צבעוני

מקבץ קטעי קומיקס החושפים כי לא זאת בלבד שהמצנח לא נפתח, מישהו גם דאג לחורר אותו לפני היציאה. טיסה נעימה.





יום אחד אני אהיה בורגנית

מאת עידית חורשי

הוצאה עצמית, גודל 6A, 22 עמודי שחור לבן


יום אחד היה לי חזיון שזה יקרה. אפילו שלא רציתי ואפילו שאני אנטי בורגנות

אבל לאט לאט זה משתלט גם עליי, הספרון מתאר את התהליכים השלבים

והרצון להיות האישה הקטנה והמשולמת עד שהאפור משתלט.





חוצמזה הקטור זולטן וניקו וואטס עשו צעד חכם מאוד וביקשו מעידו קינן לכתוב להם הקדמה לספר האוסף של קואלה ופלטיפוס, ממש כמו באמריקה!
עידוק בתורו כתב הקדמה פשוט מבריקה!
תענוג!
נכתב על ידי , 17/8/2009 18:26   בקטגוריות פנזינים וכו', איור, תרבות אלטרנטיבית, קומיקס, קומיקס ישראלי, פסטיבל הקומיקס 2009  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זרוב ב-18/8/2009 15:07




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)