לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

מדשנים במרץ את החלקה שבה יצמח העשב השוטה הבא


קרדיט לרעיון שבכותרת: @orbar

רק הבוקר התוודעתי אל השיר החדש של עמיר בניון, בו הוא קורא לרצוח אותי:

"לא התכוונתי בשיר הזה להרגיז אף אחד. אדרבא, אני מקווה שהשיר הזה רק יקרב לבבות ויפסיק את השנאה העצמית שיש בינינו".

 

"אני אחיך" / מילים ולחן: עמיר בניון 

"אני שומר לך על הזהות

אני מגן לך על הילדים

אני מוסר את נפשי בשביל המשפחה שלך

ואתה יורק לי בפנים

 

אחרי שלא הצליחו להרוג אותי בחוץ

אתה בא והורג אותי מבפנים

לא ראיתי את אמא כבר חודש

לא את בני לא את ביתי לא את אשתי

 

אני מסתער תמיד קדימה

עם הגב שלי אליך

ואתה משחיז את הסכין

יותר מכל, המחשבה הזאת שורפת לי את הנשמה

 

ואתה, איך אתה עוד לא מבין

אני אחיך,אתה אויב

אתה שונא אותי אני אוהב

כשאני בוכה

אתה צוחק מאחרי גבי

 

אתה הורג אותי

אתה הרי אחי

אתה הרי אחי

 

אני עתיד

אתה עבר

וההווה בינינו נשבר

 

אני רעב למענך אתה זולל וסובא

כשגרוני יבש אתה שותה שיכר

הפה שלי חתום תמיד למען ביטחונך

אבל אתה מוסר אותי לזר

 

אני אחיך, אתה אויב

אתה שונא אותי אבל אני אוהב

כשאני בוכה

אתה צוחק תמיד מאחרי גבי

 

אתה הורג אותי

אתה הרי אחי

אתה הרי אחי

 

מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקב

הוּא יְבָרֵךְ אֶת חַיָּלֵי צְבָא הֲגַנָּה לְיִשְׂרָאֵל,

הָעוֹמְדִים עַל מִשְׁמַר אַרְצֵנוּ וְעָרֵי אֱלהֵינוּ

מִהלְּבָנוֹן וְעַד מִדְבַּר מִצְרַיִם

וּמִן הַיָּם הַגָּדוֹל עַד לְבוֹא הָעֲרָבָה ובכל מקום שהם בַּיַּבָּשָׁה בָּאֲוִיר וּבַיָּם.

 

אני אחיך, אתה אויב

אתה שונא אותי אבל אני אוהב

כשאני בוכה

אתה צוחק תמיד מאחרי גבי

 

אתה הורג אותי

אתה הרי אחי

אתה הרי אחי

 

כי אדוני אלוהיכם ההולך עמכם

להלחם לכם עם אויבכם להושיע אתכם ונאמר אמן"

 

 

ביהדות "הקם להרגך, השכם להורגו"

בניון שר "אתה הורג אותי", והוא הרי יהודי מאמין.

המילים בוגד ומוסר גם הן כבר בעלות קבלות על רצח פוליטי מהימין הדתי.

מכאן שבניון קורא במובלע לרצח בוגדים, וכולם יודעים שהוא מתכוון לשמאלנים.

אגב, למי שלא יודע, תזכורת היסטורית: הסכין בגב הוא ביטוי שרווח בגרמניה אחרי מלחמת העולם הראשונה, וכוון אל היהודים והקומוניסטים.

 


והנה הערב תנועת "אם תרצו", שאפילו יש להם את החוצפה לטעון שהם בכלל לא ימנים, מפרסמים נוסח חדש לתפילת היזכור, ואף חילקו אותו בבתי כנסת (איפה אם לא שם?), הכולל את התוספת הבאה:


"יזכור עם ישראל את אלו מתוכו, בשר מבשרו, אשר השתתפו בתביעות נגד קציניו וחייליו. את אלו אשר בשעת הקרב להגנת עם ישראל עמדו בהפגנות וקראו לחייליו פושעי מלחמה. יזכור את אלה אשר במחשכים חברו לגרועים שבאויבי ישראל כדי לפגוע בקדושים אשר מסרו את נפשם למען העם"


מה זה אם לא התרת דם?

מי יהיה היגאל עמיר הבא, שיצא בשליחותו של עמיר בניון לרצוח שמאלני?

מי יהיה האמיל גרינצווייג הבא שיחטוף רימון בהפגנת שמאל?


נכתב על ידי , 19/4/2010 00:56   בקטגוריות דמוקרטיה, פוליטיקה, פשיזם, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
152 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Vouzvouz Brasso ב-6/5/2010 21:47




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)