לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

על שתולי


שתולי הוא החתול הכי נוח שאני מכיר.

באופן כללי אני איש של חתולים, אבל אין לי בעיה להודות שהם די בני זונות אנוכיים ומתנשאים.

שתולי הוא חתול, אז ברור שהוא אנוכי, אבל הוא דווקא לא מתנשא בכלל. הוא נותן לכל מי שרוצה לעשות לו נעים בגב, ובראש, ובבטן, ללא הבדלי דת גזע ומין. הוא לא שורט ולא נושך אף אחד.

כלומר, לפעמים כן, אבל רק כשאנחנו הולכים מכות להנאתו.


אני מניח שהרבה ממזגו הנוח הוא חייב לזה שסירסו אותו, למזלי לפני שקיבלתי אותו. והוא גם פרילאנסר, כלומר יוצא החוצה מתי שבא לו. אני כבר מבין אותו ממש טוב, ויודע לנחש מתי הוא ילך לדלת הכניסה ויבקש לצאת. אני גר בקומה שלישית. כולם בבניין כבר מכירים אותו. הוא יורד למטה, מסתובב. זה מאוד יעיל שהוא עושה את צרכיו בחוץ ואין לי סירחון במרפסת של המטבח.


אז הוא מוציא את רוב האנרגיה בחוץ, ובבית הוא בעיקר ישן ומתפנק. לא יכול להעלות צילום כי איזה נרקומן פרץ לי לבית וגנב את הלפטופ של השותפה ואת המצלמה שלי.


הכי כיף זה בלילה, כשאני הולך למכולת, והוא בא איתי. אני אפילו לא חולם על לשים לו קולר או רצועה, מה הוא, כלב? אבל הוא כן מרגיש ביטחון כשאני הולך לצידו, ואני מרגיש נחמד כשהוא רץ לצידי.


לפעמים זה קצת מטריד שהיצור החי הכי קרוב אלי הוא חתול, אבל כל כך הרבה יותר קל להתמודד איתו מאשר עם בני האדם. ואם הוא יידרס יהיה קל למצוא חדש.

נכתב על ידי , 22/4/2010 04:25   בקטגוריות הערות אישיות, אהבה ויחסים  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-28/4/2010 13:14




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)