לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

אנגלמאיר מציג חוברת הסברה: אבא שלי שוטר הגירה


ושוב אני מקבל אימייל מפתיע מאנגלמאיר, והרי הוא לפניכם:

 

אהלן אמיתי
זאת חוברת ההסברה החדשה שאיירתי.
בקרוב בבתי הספר ובמתנ"סים המובחרים!
תראות זאב



אבא שלי שוטר הגירה

לאחר שכבוד שר הפנים, אלי ישי, יעץ להסביר לילדי העובדים הזרים ש"נגמר הטיול", הכנתי מיזמתי חוברת הסברה מאויירת, שתבהיר לילדי ישראל את הסוגיה הזאת של גרוש ילדי הזרים. הקפדתי על עברית קלילה, מתרוננת ומתחרזת. אפילו דברי השר נשמעים קלילים יותר בחרוזים: "ילדים יקרים, נגמר הטיול - ארזו ת'פקלאות וטוסו לחו"ל!".


שמה של החוברת: "אבא שלי שוטר הגירה". בעמוד הראשון מתנוסס תצלומו של כבוד השר חובק ילד זר,
(עבודת פוטושופ מוצלחת של ידידתי חנה) והסיפור עוקב אחר פעולת גירוש הילדים מרגע קבלת ההחלטה בכנסת, נחישותו של האב השוטר המגרש, ועד עליית הילדים למטוס והגעתם בשלום לארצם. "כל כך התגעגענו לסבתא וסבא - חזרנו לניגריה והכל סבבה"

כל שנותר הוא לפנות לכבוד השר, שיכתוב הקדמה קצרה, מאירת עיניים, ובה יפרט את יתרונות גירוש הילדים הזרים.
 

 

החוברת, במימון משותף של משרדי הפנים והחינוך, תחולק חינם בבתי הספר ובמתנ"סים ברחבי הארץ.

 

מתוך החוברת:

 

 

 

נכתב על ידי , 25/9/2010 10:13   בקטגוריות פנזינים וכו', אמנות פוליטית, הומניזם, חברה וכלכלה, מהגרי עבודה, משטרה ו"כוחות הביטחון", סוציאליזם, קומיקס ישראלי, תרבות נגד, אקטואליה, ביקורת  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קורדליה ב-2/10/2010 17:21




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)