לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

נו, אז עדיין אסור להשוות?


עשרות רבנים מטיפים נגד מבקשי מקלט ומהגרי עבודה (מסתננים) > מאתיים אזרחים גאים מפגינים בעד מוות לערבים, מוות ליהודיה ש"הולכת" עם ערבי, ומכריזים בעלות על רחמן של נשים יהודיות, שהוא, כמסתבר, אינו רכושן הפרטי, אלא רכושם הפרטי של גברים יהודים > באשדוד ניסיון לרצח שבעה סודאנים > בירושלים נערה יהודיה משמשת נערת פיתוי לערבים, מוליכה אותם למלכודת שבה מרביצים להם שבעה נערים יהודים...

 

הם זרים! הם מסוכנים! הם אונסים את בנותינו! מאיימים לשדוד את רחמן היהודי!

 

אז מה, אי אפשר להשוות, אה?

גם כשהמילים הן אותן המילים,

וגם כשהמעשים הם אותם מעשים?

 




יוני 1939, העמוד הראשי של "דר שטורמר" - "הנחש היהודי יגזול את תומת בנותינו".

 

 

בקרוב בבת ים !
שיחזור רגעי קסם מגרמניה 1933:
זוג מעורב גרמניה ויהודי נענשים ברחוב (או יהודיה וערבי...)
על השלטים כתוב בגרמנית:
"אני החזירה הכי גדולה שיש פה ואני נותנת במיטה רק ליהודים"

"אני, צעיר יהודי, עושה רק נערות גרמניות בחדר".

(תודה לבים)

 

שריפות ספרים כבר היו לנו מזמן (זוכרים את איש ש"ס באור יהודה ששרף ספרי הברית החדשה?).

עכשיו הגזענים היהודים כבר עוברים לשריפת אנשים ולשמירה אלימה על הרחם היהודי.

 

מה עושים?

לא הרבה.

 

 צילום: אורן זיו, אקטיבסטילז

 

(התכוונתי לתת את השלט לבחורה, אבל בסוף יצא שאני החזקתי אותו, ואח"כ התחלפתי עם אור ברקת שעומד פה לידי. הערבים בהפגנה שועשעו, אבל נתנו בי מבט מוזר).

 

נ.ב. לקופי של השלט החדש אחראית שרית טופז.

 

ויש גם פארודיה על השלט הזה:

 




 

תוספת:

 

מגיבים רבים, בעיקר בבלוג התאום בקפה דהמרקר, טועים לחשוב שאני משווה את המצב בארץ היום ל"שואה".

 

אז ראוי להדגיש:

 

לא עשיתי השוואה לשואה, אלא לרדיפת היהודים שהתקיימה הרבה לפניה.

 

העם הגרמני לא התנגד (למעט חריגים מעטים, סמולנים כאלה, בוגדים, אתם יודעים) לרדיפות היהודים לפני השואה.

 

אם את\ה חושב\ת שהעם הגרמני היה צריך להתנגד באופן פעיל לרדיפת היהודים עוד הרבה לפני שהגיעה השואה, השאלה שלי אליך היא מה את\ה עושה כנגד אותן רדיפות בדיוק היום?
נכתב על ידי , 21/12/2010 15:36   בקטגוריות גזענות, דמוקרטיה, דת ואמונה, הפגנות, חברה וכלכלה, מהגרי עבודה, ניאו-נאצים יהודים, פשיזם, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ja ב-6/2/2011 18:47




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)