לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

איורים לאתר הקליניקה - מרכז ד"ר טל


הקליניקה - מרכז ד"ר טל נוסד על ידי ד"ר אילן טל והוא קליניקה פרטית לבריאות הנפש. המעצבות רותי קנטור ומיכל מאיר-לוי הופקדו על עיצוב מיתוג ואתר חדש לקליניקה, והן פנו אלי שאייצר סדרה של איורים למדורים השונים של האתר.

 

בדרך גם גילינו שהמנהל האדמיניסטרטיבי של הקליניקה, ערן שי, למד איתי באותה שכבה בתיכון.

 

מההתחלה היה ברור שצריך איור ידני וחופשי שייתן קצת עליזות לעיצוב המינימליסטי של האתר. בהתחלה היו סקיצות ממש פרועות, לקראת הסוף האיורים נעשו לי יותר ריאליסטיים והקו יותר סגור, אולי בהשפעת עבודה עם רפרנסים. בסופו של דבר האיורים בסדרה נעים בין שני הקטבים האלה.

 

הנה למשל סקיצה התחלתית:



 

והנה כמה מהאיורים הסופיים. אני מניח שאתם יכולים לנחש באיזה בעיות פסיכולוגיות הם עוסקים:

 

זה הפייבוריט שלי מהסדרה:




 

בכולם הקו נעשה בעפרון ביד והצביעה בפוטושופ.

 

אה, ויש גם עוד איור שעשיתי לא מזמן לטור של חמי שלו.

נכתב על ידי , 10/1/2011 10:33   בקטגוריות איור  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-31/1/2011 01:57




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)