לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

שלושה לוגואים לקבוצת אנרכיסטים נגד הגדר


כמו האימפרסיוניסטים ושלל קבוצות אחרות, שמה של קבוצת המאבק נגד גדר ההפרדה והסיפוח ניתן לה בידי אחרים, והם אימצו אותו.

 

קצת הופתעתי כשפנו אלי לעצב לוגו לאנרכיסטים. על פי הסטריאוטיפים המקובלים, זה נשמע כמו אוקסימורון. למזלנו, אנרכיסטים נגד הגדר היא קבוצה של אנשים שחומקת בהצלחה מנפילה לסטריאוטיפים המקובלים.

 

אז אחרי שיחת סיעור מוחות עם כמה מנציגי הקבוצה, ניגשתי ישר למשימה, וההשראה שלי הייתה חברת תקליטים אמריקאית שאינני זוכר את שמה, שעל כל ריליס שלה מתנוסס לוגו שונה.

 

אז עיצבתי שלושה לוגואים שונים, וכל אנרכיסטית יכולה לבחור באיזה לוגו להשתמש. אני מודה שלא חשבתי מראש על לעצב גרסאות עם "אנרכיסטיות נגד הגדר", אבל אני מתחייב לתקן את המעוות.

 

אגב, האנרכיסטים נמצאים בחובות לעורכת הדין שלהם, המטפלת במעצרים של ישראלים ופלסטינים כאחד. מסתבר שהם לא מרוויחים מיליונים ממימון אירופאי, איזה שמאלנים בלאי. אז אם יש לכם כסף מיותר, הם ישמחו לתרומות שיעזרו להמשך המאבק.

 

אה, והם העלו אתר מחודש.

 

ואלה העיצובים:

 

 

 








נכתב על ידי , 21/2/2011 11:52   בקטגוריות אמנות פוליטית, הומניזם, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, נגד הכיבוש שתיים בחמש, עיצוב גרפי, תרבות נגד  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בַּיִם ב-1/3/2011 08:12




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)