לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

מתכון לחזרת לבנה חריפה + חדשות קומיקס


כך צייצתי יום אחרי הסדר: "הצלחתי!!! החזרת שלי יצאה חריפה!".

ובהמשך היו עוד טיפים ותגובות, אז נזכרתי לרכז את זה לכדי מתכון מסודר. אני התבססתי על שלל מתכונים שהופיעו באתרים השונים, עם שינויים:

 

1.      בוחרים שורש חזרת צעיר.

איך יודעים? רך יותר, פחות עצי ויבש, בהיר יותר. הגודל לא משנה, אבל צריך לזכור שיש הרבה פחת, בין 20 ל-30 אחוז. אני רכשתי שורש של בערך 1.2 קילו, ויצאה לי 800 גרם חזרת.

 

2.      אם רוצים חזרת חריפה, עושים אותה ביום הארוחה ולא יום לפני כמו שכותבים במתכונים הנפוצים.

 

3.      מכינים כחצי כוס חומץ רגיל או מיץ לימון או חצי חצי על כל קילו שורש.

 

המיץ גם כובש ומרכך וגם שומר על החריף שלא יתנדף. אני כל כך חששתי שהזלפתי מהחומץ גם תוך כדי גירור על הגרר הטרי. יש המגוונים פה עם מיץ תפוזים או תפוחים אבל זה לא אני.

 

4.      אז מקלפים את השורש מכל הקליפה שלו, ומכל מה שנראה עצי או סיבי מדי מתחתיה. יותר פחת = עבודת גירור יותר קלה עם החלק הרך יותר במרכז. מצד שני אם יש לכם מכשיר חשמלי שעושה את זה אולי זה לא שיקול.

 

5.      השתמשתי במגוון פומפיות סתם כדי לגוון, אבל באופן כללי עם החורים הקטנים יותר, וגיררתי לתוך קערה.

 

6.      יש הנאלצים להשתמש במגוון מזכות ומשקפות, אני קצת בכיתי אבל לא נורא, היה מזכך. לא לתוך החזרת.

 

7.      מערבבים את הגרר עם שאר החומץ. במתכונים השונים הופיעו מספר כפיות סוכר משתנה, אני שמתי אחת, שיהיה.

 

8.      חששתי שבגלל שאני מכין בערב הארוחה החזרת לא תהיה רכה מספיק, אז הוספתי חצי כוס מים רותחים. ואחרי חצי שעה הוצאתי אותם. לא יודע אם זה היה הכרחי.

 

החזרת שלי הייתה חריפה דיה, ולמעשה תיכף נראה מה יש בבית שהולך איתה כי עוד נשאר לי קצת. אבל אם, מכל סיבה שהיא, אתם חשים שהחזרת שלכם לא יצאה מספיק חריפה, אתם תמיד יכולים לחזק אותה עם שוט של משחת ווסאבי.

 

 

מעבר לזה, אם אני כבר כאן, חדשות קומיקס:



אביב אור חושפת עמודים ראשונים מתוך פרוייקט קומיקס תקופתי חדש שהיא עובדת עליו. (אצלה זה יותר בגדול).

 

 

 

 

 

ואגדת הקומיקס היהודי אמריקאי ג'ו קיוברט יגיע בקיץ לארץ בלוויית בנו היוצר קומיקס גם הוא, אדם קיוברט. תהיה תערוכה מושקעת במוזיאון, יהיו הופעות חיות בפסטיבל, וכו וכו.

שמחה וצהלה עולות ונשמעות מרגע פרסום הידיעה ועד לרגעים אלה ממש בריכוזים ידועים של חובבי קומיקס מיינסטרים, ביניהם בקומיקס וירקות, שם מקבל יובל שרון מברכים נרגשים העולים לרגל מכל קצוות הארץ.

 

נכתב על ידי , 27/4/2011 12:24   בקטגוריות איור, פינת המתכון, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)