לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

אני מרצה על עבודותי ביום ראשון בבצלאל


יש! ברוך בליך וצחי פרבר הזמינו גם אותי לדבר על העבודות שלי מאז ועד היום בקורס המגניב שלהם.
במסגרת הקורס הישראלי בראי הקומיקס של ד”ר ברוך בליך וצחי פרבר במחלקה להיסטוריה ותיאוריה בבצלאל, יתארח הקומיקסאי אמיתי סנדי ויציג מעבודותיו.
*
יום א' 18 במרץ ב-10:30
קומה 8 חדר 812
*
צחי אמר לי להציג עבודות מכל שנות הקריירה שלי. יש לי תיקיות עם מיטב העבודות שלי מהשנים האחרונות, אבל עכשיו נאלצתי לפשפש בתיקיות נושנות ולחלץ קומיקסים ואיורים ישנים. היה מעניין, מסתבר שעשיתי די הרבה דברים. אני מפרסם בעיתונים מגיל 15, אז הצטברו די הרבה עבודות.
חוצמזה צחי הציע שאעצב את הכרזה להרצאה. קודם כל עשיתי וורסיה בעיצוב ריג'ידי ובקולאז' צבעוני של עבודות איור שלי:
אחר כך נזכרתי שבכלל אני רוצה להדגיש את זה שאני קומיקסאי, עושה דברים עם תוכן, לא רק צורה. אז עשיתי את הוורסיה הזאת, ושתיהן ייתלו זו לצד זו:


נכתב על ידי , 13/3/2012 14:11   בקטגוריות איור, אמנות פוליטית, אקדמיה, הרצאות וסדנאות, עיצוב גרפי, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-13/3/2012 18:19




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)