לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

ביקורת הופעות: מאנקי סון אוף א דאנקי והיהודונים בגדה השמאלית


18.2.02, הגדה השמאלית.

מכירים את זה שאתה מסתובב שבועות עם צורך לא ברור? (לא, תודה, מין דווקא היה לי השבוע, הלוויות עושות את זה)

רגע, יש לי אפילו פתיחה יותר טובה:

נועה עושה לי קמפיין על יתרונות היוגה. היא טוענת שיש לזה איכויות של טיפול פסיכולוגי (ניסיתי לכתוב תירפויטי והסתבכתי) טוב, מביא מזור "לגוף ולנשמה".

בקיצור, הגעתי להופעה עייף ולא שקט, יצאתי בריא ומלא ברק.

מאנקי סון אוף א דונקי יחסית חדשים, בערך שנה, מטופחים ע"י ליאור אסטרו מהאסטרוגליידז.

 

נכתב על ידי , 18/2/2005 22:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)