לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

לשימוש העצמאיים: נוסח חוזה לשכירת שירותי איור


את החוזה ניסחתי בעצמי, והוא משתפר מפרוייקט לפרוייקט.

הוא מיועד למאיירים, אבל כמובן שאפשר בקלות להתאים אותו לעבודות פרילנס דומות או אחרות.

אני מפרסם אותו כדי שמאיירים ומעצבים יוכלו להיעזר בו בעבודה מול לקוחות.

חובה לחתום על חוזה עם הלקוח, וככל שהעבודה גדולה יותר חשוב יותר לחתום על חוזה.

רצוי להתאמץ ולנסות לחזות בחוזה כל מיני מצבים אפשריים שיקרו בהמשך, כדי שהחוזה יוכל לענות על שאלות "מה יקרה אילו" רבות ככל האפשר.

 

העליתי את הקובץ לרשת, מוזמנים להוריד ולהתאים לכל מקרה לגופו.

 

 

כרגיל, אשמח לשמוע השגות והצעות לשיפור החוזה.

האם יש מקרים וצרכים שלא עניתי עליהם בחוזה הזה?

אשמח גם לשמוע אם השתמשתם בנוסח ומצאתם אותו מועיל.

אשמח לשמוע גם תגובות של מי שעמדו בעמדת לקוח מול מאייר, מעצב, צלם או איש יצירה אחר.

מה הם הכשלים שהכי מפריעים ללקוח בעבודה מול מאייר?

על החוזה עצמו אין זכויות יוצרים, ומותר להעתיק אותו בשלמותו ולפרסם אותו, בתנאי שתתנו לי קרדיט (אמיתי סנדי, או הסנביץ').

 

חוץ מזה אני מזכיר לכם שמחר ב-17:00 יש את היריד לזכר דודו גבע. גם אני אמכור סנביצ'ים, כמובן.

נכתב על ידי , 11/3/2005 22:01   בקטגוריות איור  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי ב-20/7/2013 22:34




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)