לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

הערות על נפילת העיר


ידיעה ב- nrg

דודו גבע אמר ליותר מבנאדם אחד שהוא ימות צעיר, ובכל זאת זה היה מפתיע ומזעזע כשהוא מימש את איומיו.

כולם מדברים על משבר העיתונות הכתובה, אבל לא התכוונו שזה יגיע כל כך מהר. אני מקווה שגם אנשי התקשורת החדשה הצינים הרגישו חבטה קלה בכנף עם השמע הידיעות על העיר.

אולי יש אי אילו בעיות עם הארץ, אבל אני עדיין שמח מאוד שהוא קיים ומתחיל לחשוש לעתידו. הארץ הוא מוסד חשוב. מוסד חיוני. מוסד בסכנת הכחדה?

יש לי מנוי סופשבוע למהדורה המודפסת (בערך 45-50 ש"ח לחודש), ואני אהיה הראשון שיעשה מנוי על המהדורה האלקטרונית אם הארץ יסגרו את האתר למנויים בלבד. אני מתחיל לראות עתיד קרוב מאי פעם שבו הארץ מופיע במשך השבוע רק במהדורה האלקטרונית, והמנויים מקבלים בסופשבוע גם עיתון מודפס.

אם הייתי מליונר פילנטרופ מהסוג שרואיין בכתבה שהתפרסמה השבוע במוסף הארץ, הייתי מממן מנויים חינם בבתי ספר בכל רחבי הארץ. כשאני הייתי בתיכון אני זוכר שהיה ניסוי כזה של העיתונים, מישהו יודע אם זה ממשיך גם היום?
נכתב על ידי , 3/4/2005 18:59   בקטגוריות תרבות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עמוס ב-5/4/2005 18:48




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)