לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

הערות מהירות על בצלאל


התחייבתי פעם לכתוב המלצות לסטודנטים בבצלאל.
אין לי זמן אז נעשה את זה מהר.

1. לגור במושבה הגרמנית, כי שם חיי החברה והלילה הכי חיים, ותצטרכו את זה.
2. לעשות מנוי בסינמטק כי זה אחלה סינמטק.
3. לקחת קורסים עיוניים של חיים לוסקי כי הוא אחלה לוסקי.
4. ללמוד הדפס רשת. יהיה לכם זמן רק משנה שניה והלאה, אבל שווה לעשות את זה גם אם זה אומר לקחת קורס שלא במסגרת המחלקה או סתם לעשות את זה בלי קורס ביום חופשי.
5. לסוע לים המלח בלילה.
6. לנסות לקחת לפחות קורס אחד במחלקה אחרת. אני רציתי קדרות ובסוף לא יצא לי.
7. טיפ לסטודנטים בשנה א: אחד הדברים הכי מעצבנים זה הזבי חוטם האלה שכדי להרגיש מגניבים מאמצים את הז'רגון של המורים. אם זה מעצבן גם אותכם, הנה שיטה בדוקה להלחם בזה (כל הזכויות שמורות לרפי, שהיה סטודנט לארכיטקטורה והשותף הראשון שלי בירושלים): עושים רשימה של כל הביטויים הכי מעצבנים, כמו רגישות טיפוגרפית וכיו"ב (אני כבר לא זוכר כי הדחקתי הכל), ותולים אותה על הקיר תחת הכותרת: מילים שאסור להגיד.
התוצאה: צופים בפלצנים הקטנים מתפתלים כדי להוציא משפט מהפה בלי לאזכר את המילים האסורות.
8. אם רוצים לנקות ת'ראש לאיזה שעה אפשר ללכת לחורשה שליד הכנסיה, שקט שם, וגם הנוף יפה שם, אחלה נוף.
נכתב על ידי , 18/9/2005 19:53   בקטגוריות פינת המתכון  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-21/10/2006 22:21




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)