לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

התרחשויות בשוק הקומיקס בארצות הברית


אזהרה: פוסט פנים מקצועי לעוסקים בענף הקומיקס. אתם מוזמנים לקרוא, אבל לא בטוח שיהיה לכם מרתק. אין פה שום דבר על הכיבוש! (בעצם יש על הקומיקס הישראלי שכובש את ארה"ב).

דני הירקן מדווח מבאלטימור, ארה"ב על כנס הקומיקס שנערך שם.
דני נסע לארה"ב לא רק לכנס הפתוח אלא גם עבור כנס בעלי חנויות הקומיקס שעורכת חברת ההפצה דיאמונד. בכנס הוא יזכה לפגוש את עמיתיו מכל רחבי ארה"ב, ואולי גם ללמוד קצת מנסיונם הרב על איך מנהלים חנות קומיקס כמו שצריך. כשכתבתי את המשפט האחרון תרגמתי אוטומאטית how to run a comic shop. כלומר תרגמתי מ"איך מריצים חנות ל"איך מנהלים חנות". יש משהו שאובד במשמעות בתרגום הזה. אם אתה מחזיק חנות ורוצה שהיא תחזיק מעמד, לא מספיק שהחנות עובדת, היא לא צריכה לזחול. אתה צריך להריץ אותה, לדאוג שהיא תרוץ.

ואם הזכרתי את דאימונד, אז הם שלחו לא מזמן לי ולשאר חברות הקומיקס הודעה שהם מקשיחים את החוקים לגבי ספרים שמתקבלים להפצה. לא יצאה הודעה רשמית לעיתונות, אבל מהר מאוד היא דלפה החוצה. פורומי היוצרים והפורומים המקצועיים גועשים ורוחשים מאז ההודעה, לגבי דקויות החוקים החדשים והמשמעויות שיהיו להם לגבי כל החברות הקטנות, שהן הנפגעות העיקריות.

ככל הנראה, לחוקים החדשים כבר לא תהיה השפעה על ספרי דימונה שכבר יצאו לאור עד כה. דימונה2 יופיע בגליון אוקטובר של Previews, ויופץ לחנויות הקומיקס בארה"ב לקראת סוף דצמבר. דימונה3 יופיע, אם תרצה דיאמונד, בגליון נובמבר ויופץ לחנויות באיזור סוף ינואר.

שירלי כבר בחנויות מאוגוסט, ודימונה1 יגיע לחנויות בסוף ספטמבר. אה, דרך אגב, לא זוכר אם הודעתי חגיגית, אבל דימונה1 לחלוטין sold out. נמכרה מהדורה שלמה. אמנם לקח לנו שלוש שנים, אבל לקח רק חודש אחד ב-Previews. ההזמנה מארצות הברית כנראה תעשה אותו דבר לדימונה2.

כדי לתת פוש להזמנות של דימונה3, אני מתכנן עוד מסע פרסום מוגבל בהיקפו. הפעם ההשקעה תהיה כנראה בקמפיין מקוון, ואני עוד מתלבט לגבי האתרים הספציפיים.

מילה אחרונה: בנובמבר יוצאים בארה"ב שני האוספים של אסף ותומר חנוכה. הם גם מועמדים לפרס האיגנץ (פרס קומיקס אלטרנטיבי) בקטגוריית סדרה יוצאת דופן, על סדרת החוברות bipolar/
נכתב על ידי , 18/9/2005 21:27   בקטגוריות קומיקס  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הוברט ב-20/9/2005 01:06




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)