לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

ללמוד ערבית


ואם אני כבר בשוונג של הזדהות עם מיעוטים מדוכאים, למה לא ללכת עד הסוף?
זה הרי גם ככה הטרנד בין השמאלנים של תל אביב.
לא, לא התכוונתי להתאסלם, אנחנו בכל זאת אתאיסטים.

התכוונתי ללמוד ערבית. -תיקנתי את הלינק!
בשנתיים האחרונות שמעתי על כל מיני קורסים ללימוד ערבית מדוברת, ובטח חלקם טובים.
בניגוד לדיעה הרווחת, לגבי השמאלניות המשופמות, דווקא פגשתי איזה כוסית או שתיים שהשתתפו בקורסים כאלה. אפרת את עושה שפם? לא זכור לי, עמך הסליחה.
אבל אני עדיין דבק בכמה מתחושותיי המיזנטרופיות הישנות, ולא בא לי לשבת בשיעורים בסלון מזל. (סלון מזל הוא אחלה מקום והגיע הזמן באמת שתבקרו בו ותקנו שמן זית פלסטיני משובח).

אולי לימוד עצמי הוא בשבילי?
אני לא יודע, אני סקפטי לגבי לימוד עצמי, המשמעת העצמית שלי איננה מן החזקות.

טוב, אני חוזר לצייר את הכפולה שלי לספרות זולה 2.
אל דאגה עפרה, עד יום ראשון זה יהיה מוכן!

הקטע קשור לנושא 'יחסי יהודים - ערבים' וראוי לדעתי לפרסום בדף הנושא החם.
איזה קטע - הקטע באמת קשור!

עדכון: מכללת הגדה השמאלית מציעה קורסים בערבית פלסטינית מדוברת.

המכללה פועלת במסגרת העמותה מרחב תרבותי חלופי, המפעילה את מועדון הגדה השמאלית וזוכה לסיוע מחדש-מקי. מכללת הגדה השמאלית פועלת ברחוב אחד העם 70, תל אביב. ניתן ליצור קשר עם המכללה בטלפון 052-2220057 או באימייל:[email protected]

מכללת הגדה השמאלית פועלת בימי ג' ו-ד' בשעות הערב. ניתן ליצור קשר עם המכללה באמצעות הטלפון 052-2220057 יניב. המכללה גובה דמי לימוד מופחתים על מנת לכסות את עלות פעילויותיה.
נכתב על ידי , 20/1/2006 19:27   בקטגוריות נגד הכיבוש שתיים בחמש  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של philosopher ב-23/2/2006 21:33




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)