לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

אורי פינק לומד לכתוב הודעות לעיתונות


הנה:
"אורי פינק מנסה למכור קרח לאסקימוסים!
(או קומיקס לצרפתים- שזה בערך אותו דבר)

הי לכולם!
זה עתה חזרתי מפסטיבל הקומיקס הבינלאומי השנתי שנערך בעיר אנגולם שבצרפת.
זו לא הפעם הראשונה שלי שם אך הפעם החלטתי לא לבוא כסתם עוד מעריץ מזיל ריר- אלא לפתוח שם "בסטה" ולנסות למכור קומיקס פרי עטי לגויים בארץ שבה קיימת תעשיית הקומיקס הטובה ביותר בעולם. לשם כך הפקתי חוברת ובה מבחר מהקומיקס הפוליטי שלי -כי מה יש לעבדכם למכור לצרפתים אם לא את הסכסוך המקומי שלנו שמעניין אותם כל כך? הדפסתי את החוברת באנגלית ובצרפתית ואני מקווה שבזכות הקשרים שיצרתי שם בעזרת חברים דוברי צרפתית, החוברת תופץ ברחבי צרפת ועוד מדינות חובבות קומיקס.
בתמונות- אני וגבי אטינזון- שגם עזר בכתיבה ובתרגום וגם הביא את ידידתו טינה שעזרה במכירה בדוכנינו הקט.
אורי פינק"

ויש גם תמונות:






במקביל, באותו פסטיבל ממש, קורן שדמי הוציא ספר קומיקס קצרים משלו, בהוצאתו של איזה סבסטיאן אחד, בחור צרפתי. אבל קורן עוד לא הספיק לפרסם את רשמיו מאנגולם, אז נחכה כולנו בסבלנות עד שמר שדמי יזיז את התחת.
נכתב על ידי , 1/2/2006 16:52   בקטגוריות קומיקס  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של etinzon ב-3/3/2006 16:11




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)