לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

וי פור ונדטה חרא סרט


אם במקרה שקלתם לנסות אותו, אז הנה אני חוסך לכם.
אני מוכרח להודות שלא הצלחתי לצלוח את הקומיקס, שנוצר בתחילת שנות השמונים. הוא דחוס ומלא טקסט וקשה מאוד לקריאה. כך שאני לא יודע כמה הטענות של אלן מור שהרסו לו את הסיפור נכונות. הוא ידוע כאחד שאוהב לעשות מלא הומאז'ים וציטוטים מתוחכמים מיצירות שונות, אז לא פלא שהעיבוד לסרט מאבד הרבה מהסאב טקסטים המתוחכמים. זה לא אומר שאי אפשר להוציא מזה סרט סביר.

אבל את האחים וואשובסקי או איך שלא קוראים להם אתם כבר מכירים. כל מי שהתאכזב מהסיפור הלא קיים בהמשכוני המטריקס יודע שעלילה זה לא בדיוק הצד החזק שלהם.
אז זהו שבמקרה הזה אין אפילו הרבה פירוטכניקה כדי לכפר כל זה.

זאת עלילת 1984 כזאת משנות השמונים, עם מין טרוריסט\לוחם חופש\אריסטוקראט שכזה שאוהב לפוצץ דברים ולצטט את שייקספיר. היא די עלבון לאינטיליגנציה, אם יש לכם אחת כזאת. וכבר קראתם את 1984, זאת אומרת. אם עדיין לא קראתם ואתם בני 15 אז אולי תתלהבו.

מה שכן אין ספק שנטלי פורטמן נראית טוב מכל הכיוונים, עם או בלי שיער. למרות שהיא מבריקה מכל הכיוונים ונראית כמו בובה מפלסטיק או שיצרו אותה בתלת מימד ממוחשב. מאוד יפה אבל טיפה מושי מושלמת מידי.
נכתב על ידי , 31/3/2006 15:21   בקטגוריות קולנוע  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-18/12/2011 22:25




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)