לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

פלשתינאים באים חמושים למחסום כדי להיעצר וללמוד לבגרות בבית הכלא


עמוס הראל פותר את שאלת העלייה הגדולה במקרים של תפיסת צעירים חמושים בסכינים או מטעני דמה במחסומים: מסתבר שבמקרים רבים לא מדובר בנסיונות פיגוע אמיתיים אלא ברצון להתפס כדי לשבת בכלא, אם כדי לעשות בגרויות בשקט ואם מסיבות אחרות.

אז בפעם הבאה שמביאים לכם את הנתונים כהוכחה לנחיצותם של המחסומים, דעו מה תשיבו.

 

כן כן, נו, לא התאפקתי והכנסתי פוסט מהניכר. הבוקר התכוונתי לצאת להסתובב בעיר לבד, התיישבתי על המיטה כדי להתלבש, וקמתי שלוש שעות אחר כך למשמע הרעמים. אז נשארתי בינתיים בבית וקראתי הארץ.

אני בסינגפור אצל אבא שלי שעובד כאן.

כן זה אני עשיתי את השער של מוסף הארץ, לא איור מקורי, בסה"כ גרסא חדשה לפוסטר סיני ידוע.

תהנו בארץ, צאו לטייל.

נכתב על ידי , 14/4/2006 10:05   בקטגוריות נגד הכיבוש שתיים בחמש  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי ב-19/4/2006 09:26




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)