לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

מצמצמים את הקצה+רשימת עורכי מוזיקה ישראלית בגל"צ


עדכון: אסטרו כתב שיר הלל מנומק ומוצדק לקוואמי, אז אני גם לוקח ממנו על הדרך תמונה של גיבורנו לקשט גם פה:



מכתב מגיאחה:

 

קוואמי הוציא היום מייל לרשימת התפוצה שלו עם שתי הודעות מעציבות מאוד:
א. גלגלצ מקצצים את "הקצה" ליום יחיד בשבוע.
ב. אוסרים עליו להשמיע מוזיקה ישראלית בתכנית, בטענה שהוא מוזיקאי ישראלי ומדובר בבעיה אתית/אינטרסנטית.
 
אף על פי שאני מבין את ההחלטה של קוואמי לעזוב את "עסק שחור" כדי לא ליצור התנגשות אינטרסים בין התכנית לבין קריירת הסולו שלו כאמן היפ הופ, ההחלטה הזו נראית לי מוגזמת ושרירותית עד להכעיס.
 
אני חושב ששתי ההחלטות בעייתיות מאוד.
א. "הקצה" היא נווה מדבר נדיר בשידורי רדיו בפריסה ארצית, שנותנת קול למוזיקה אלטרנטיבית ולמוזיקה עצמאית ישראלית שלא תשמעו בהרבה מקומות אחרים. ההחלטה לקצץ בה קיצוץ נוסף (מי שזוכר, פעם היא שודרה 4-5 ימים בשבוע) היא שרירותית, ותפגע קשה מאוד במוזיקה הזו, שזוכה לרוב חשיפתה בארץ רק שם.
ב. תחנה שנותנת לשלמה ארצי לשדר מזה 25 שנה (!) מוזיקה לועזית וישראלית כאוות נפשו, אבל סוגרת מיקרופון לשדרן עם הכי הרבה אהבה למוזיקה ישראלית עצמאית בדמו בשנים האחרונות, כי הוא החליט להיות גם ראפר, היא תחנה עם סדר עדיפויות מאוד, מאוד, מאוד בעייתי. במילים פשוטות זו צביעות. במילים אחרות: טיפשות. בקצרה: מכעיס.
 
אני מתכוון לפרסם על כך פוסט מיוחד היום בעונג שבת, עם המכתב שלי לגלצ.
 
אני חושב שמדובר בעוול מאוד מאוד גדול, ואני מפציר בכם לקרוא את המכתב המצורף מקוואמי, לשלוח את דעתכם לכתובת המייל המתאימה בגלצ, ולכתוב על כך באתר שלכם / עיתון שלכם / הפורום החביב עליכם.
אולי, אם נעלה את זה מספיק למודעות, ומספיק אנשים ישלחו מייל לגלצ בעניין, משהו עשוי להשתנות בראש של הגלצניקים. ואם לא ילך - אפשר לחשוב מה הפסדנו. התאמצנו למען משהו שחשוב לנו.
 
אנא, עשו מאמץ, אם זה חשוב לכם.
 
סליחה על הרצינות התהומית הלא-אופיינית,
גיאחה
 
עד כאן גיאחה, כל הכבוד, יצאת לא הומו.
קשה לי להאמין שמשהו ישתנה בראש של הקובלנצים, היצורים עליהם ביסס דאגלאס אדמס את הווגונים המרושעים.
עד עכשיו הם השתמשו בקצה בתור עלה תאנה, מה הם יגידו עכשיו? בקושי עלה של זעתר נשאר שם.
 
ועוד משהו: במכתבו האישי, מוסיף קוואמי, שבאמת כל הכבוד לו, גם רשימה של העורכים בגל"צ שמקבלים חומר ישראלי חדש:
 

בנוסף – כל אמני האינדי המקומיים, להלן האנשים ופרטיהם אליהם תוכלו לפנות עם חומרים חדשים להשמעה ועידכון. אנא נצלו זאת ועשו זאת :

- ליטל מינקין, עורכת "המסור", תוכנית רוק שבועית חדשה בימי חמישי ב- 22:00 :   [email protected]

- טל פריצקר, מגישה ועורכת תוכנית חדשה בשם "לינק", שתשודר בימי שני ב-22:00 : [email protected]

- סיוון מזרחי, עורכת "המקור", מגזין מוסיקה ישראלית חדשה ( הכל כולל הכל ), בימי רביעי ב-22:00 וכרוניקת אלבומים ישראלים: [email protected]

- דן דן מטיוק, עורך התוכנית היומית "סינגלס" ( 20:00 ) : [email protected]

נכתב על ידי , 1/5/2006 19:19   בקטגוריות מוזיקה, פאנק, תרבות אלטרנטיבית  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דיצה ב-2/5/2006 15:13




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)