לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

וי פור אביב


לא מזמן הוספתי פה בצד את הלינק לסטריפ הקומיקס השבועי של אתר Vgames. אבל החלטתי שהוא ראוי להמלצה מפורשת, אז הנה.

הכותב הוא ערן אבירם, איש האתר, והמאיירת היא אביב אור, הידועה גם כחצי מצוות קומיקום יחד עם ערן אביאני.

הסטריפ מתפרסם כבר יותר משנה, שזה הישג נאה ומרשים בייחוד בסצינה המקומית. אמנם הוא מיועד לגיימרים, וחלק מהבדיחות לא מובנות לאנשים נורמלים, אבל אני לא גיימר ורוב הבדיחות מצחיקות אותי. לא בקול, אבל יש חיוך. היוצרים עושים גם שימוש נאה במוטיבים חוזרים והומאז'ים עצמיים, ככה בקטנות.

אין צורך לומר כי אפשר לראות, שהגברת אור היא מקצוענית קומיקס מן המעלה הראשונה.
ראיתי אותה מציירת בלייב, וזה די לא ייאומן. כלומר, אני מכיר אנשים שמציירים. רובם בדרך כלל עושים לעצמם כאלה קומפוזיציות כלליות ורק אחר כך נכנסים לפרטים. ולפעמים צריכים לצייר דמויות מקלות ואז כאלה "גלילים" כדי לדעת איפה יושב מה.
אביב מציירת כאילו יש לה כבר ציור מוכן בדף מתחת.

אה, ואם זה לא מספיק, אז היא גם נראית כאילו עוד רגע היא רצה לתא הטלפון הסמוך.
(לא בגלל שאין לה סלולרי, בגלל שהיא יפה כמו גיבורת על, נו)

רק איזה בעסה שהיא כל כך מיינסטרים.
נו טוב, אני מניח שיש מקום גם לכאלה.

רגע, אני יפה כמו גיבור קומיקס אלטרנטיבי?
הממ.
נכתב על ידי , 4/6/2006 03:45   בקטגוריות קומיקס ישראלי, קומיקס, אינטרנט  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלון שועל ב-5/6/2006 00:48




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)