לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

איך לשלוח מייל להרבה אנשים בצורה מנומסת


אנשים מסרבים בעקשנות ללמוד.

כמה שלא תסביר, יש דברים שכנראה לעולם לא ייקלטו.

אפילו אריק שרון הבין בערוב ימיו שישראל לא יכולה וגם לא כדאי לה לשלוט בשטחים.

 

אבל לשים את כל המכותבים בשורת ה-Bcc?

זה לא.

 

זה כנראה משהו גנטי, אולי מהפרה-היסטוריה שלנו, שמונע מאיתנו (כן, גם לי זה קרה) לזכור את העניין הזה.

איפהשהו בין העלייה מהמים לירידה מהעצים, היה כנראה יתרון השרדותי לחשיפת הכתובות של כל חבריך, מכריך ואנשים שסתם כרית את הכתובות שלהם לכל העולם ואשתו.

 

זה והעניין הפעוט הזה של לשלוח את אותה הודעה שש פעמים, פעמיים לכל כתובת אימייל שיש לך של הבנאדם.

זה קורה כשאנשים בלי לחשוב פעמיים שולחים דוא"ל לכל רשימת הדיוור שלהם, שכוללת כמובן לפחות שלוש כתובות שלי.

לא משנה כמה ביקשתי והתחננתי, הם לא יסלקו משם אפילו כתובת אחת.

 

אני אחזור בפעם המיליארד:

זה לא מנומס לחשוף לכלל מכותביך את כתובות הדוא"ל אחד של השני.

זה קורה כששמים את כולם בשורת ה-To.

  

לכן מעכשיו זיכרו:

בשורת ה-To שמים רק, אני חוזר, רק, את הכתובת שלך עצמך, שאותה יראו כולם.

אם את או אתה רוצים לשלוח דוא"ל ליותר ממכותב אחד, שימו את כתובותיהם השונות בשורת ה-BCc.

  

אני יודע שלפעמים אנשים לא מרוכזים, לא שמים לב, זה קורה לטובים ביותר, אז אני אחזור שנית כדי שזה יהיה יותר ברור:

 

אם את או אתה רוצים לשלוח דוא"ל ליותר ממכותב אחד, שימו את כתובותיהם השונות בשורת ה-BCc.

 

עוד הסבר למתקשים במיוחד:

 

הנה צילום מסך של יאהו מייל:


לכאורה, מסך תמים של יצירת הודעת מייל חדשה.

אך לא ולא!!!

ממש כאן, מעל שורת ה-To, ישנים להם, שני הספנתעירים זעירים, להוסיף CC ולהוסיף BCC! (ראו באיזור המוקף בעיגול אדום באיור 2):

מילון מונחים מהיר:

CC - פירושו Carbon Copy - מונח שמקורו בימי מכונות הכתיבה, עת שלחו העתקים נוספים מאותו מכתב על ידי שימוש באותו מוצר פרה-היסטורי, נייר העתקה!

מכותבים שכתובים בשורה הזאת רואים את כל הכתובות ורואים את הכתובת שלהם. הם פשוט מבינים שהם לא המכותב העיקרי (זה שבשורת ה-To, אלא רק מכותבי משנה.

 

BCC - פירושו Blind Carbon Copy, שם שמים מכותבים ששמם וכתובתם לא מופיעים במכתב המקורי!

זה כמו המצאת הגלגל רק טיפה יותר חשוב.

 

כך נראה המסך לאחר הוספת שתי שורות המפתח הנ"ל:


 

והנה איפה מכניסים את הכתובת של מי:

 

עכשיו תשאלו ודאי (בייחוד אתה החנון מקדימה): למה לשים את הכתובת שלי בשורת ה-To?

 

כי מיילים שאין בהם מכותב גלוי עלולים להחשד כספאם. וגם כדי שאנשים יבינו, שמכיוון ששמת את עצמך בשורה הגלויה, זה אומר שיש הרבה אנשים בשורה הסמויה, כלומר שזהו לא מייל שנשלח אישית אליהם אלא מייל המוני.

 

וכך השלמתי את המעבר ממורד פרוע, דרך תקופה קצרה של אודטה, והגעתי סופסוף בגיל 29 להיות חנה בבלי.

נו טוב, אני מניח שיש גורלות גרועים מזה.

 

למשל בעזה! עצבני   

נכתב על ידי , 4/6/2006 13:17   בקטגוריות אינטרנט, פסימי, שחרור קיטור  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-1/4/2007 03:31




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)