לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

עצומת אמנים נגד המלחמה


רונן אידלמן וגלית אילת, עורכי מגזין האמנות המקוון מארב, אירגנו עצומה של אמנים נגד המלחמה ובעד הפסקת אש ומשא-ומתן. בשונה מעצומות רגילות, בעצומה הזאת כל אמן חתם בעבודה, ונוצרה תערוכה מקוונת. דווקא התכוונתי להשתתף, אבל לא רציתי לתרום סתם ציור ישן שלי, רציתי ליצור עבודה חדשה, אבל לא היה לי רעיון מספיק חזק בינתיים. הנה העבודה של אידלמן, מהבודדות בגלריה שנוצרו במיוחד וגם מביעות אמירה ברורה כלשהי:

 

 


 

ולנושא אחר:

 

עיתון הקומיקס המשובח פלאן-B, בעריכתם של גיל לביא ובועז קדמן, אמנם לא יוצא השנה בגיליון חדש, אך חנך את בלוג פלאן-B! מעבר לקומיקס הפיוטיים של לביא המתפרסמים בבלוג עצמו, הבלוג מקשר גם לעוד שני בלוגים חדשים: הבלוג של מר נחמד והבלוג של מר לא נחמד.

 


 

ולנושא קרוב: הוצאת דימונה מוציאה לאור לקראת הפסטיבל סדרה של לא פחות מחמישה ספרונים מאויירים, ביניהם אחד שלי גם, פרטים נוספים (ומלהיבים!) בקרוב מאוד.

 


אה, כן, כמעט שכחתי, היה לי עוד משהו לספר:

 

איור לכתבה על פיצויים לעובדים בצפון שלא יכולים לעבוד בזמן המלחמה:

הגרסא שנדחתה כי היא מפחידה מידי כרגע:



 

הגרסא שאושרה:

 

 

 

נכתב על ידי , 9/8/2006 10:35   בקטגוריות אקטואליה, צבא, אמנות פוליטית, מלחמת לבנון 2, קומיקס ישראלי, תרבות נגד, תרבות, תקשורת, קומיקס, פסטיבל הקומיקס ה-6  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנדי ש ב-10/8/2006 10:52




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)