לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

סדרת הטלוויזיה הכי מוצלחת שעוד לא ראים: its always sunny in philadelphia


בין שאר החדשות המסעירות, שכחתי לספר לכם, כי הנחתי שבאופן טבעי כל קוראיי מבקרים בחנויות ספרים על בסיס יומיומי, אבל למקרה שמישהו פיספס, יצאה מהדורה חדשה של יומולדת שמח, נוח, הפעם בהוצאת ידיעות אחרונות, והיא נמצאת בכל חנויות הספרים.

אבל כעת לחדשות בהרחבה, והפעם אנו שבים למדורנו הפופולארי: סדרת הטלוויזיה הכי מוצלחת שעוד לא ראים: its always sunny in philadelphia

כרגיל, אין לי טלוויזיה אז אנ'לא יודע אם זה משודר בארץ.
כרגיל, ירון, תסריטאי הטלוויזיה המצליח, (זה שעשה לאחרונה קאם-בק מפתיע לתחום הדפוס), הוא שהכיר לי את הדבר הזה, שהוא כמו הכלאה בין סיינפלד למשהו. שלושה בנים ובחורה, סיטקום, והמון פוליטיקלי אינקורקט על איך חבורת אירים אמריקאיים מתייחסים לנושאים שברומו של עולם כמו שחורים, הומואים, הפלות וכו.

לא, האמת היא שהם הרבה יותר קלאסיים מסיינפלד במבנה, הרבה פחות מתוחכמים. מאוד מאוד קלאסיים במבנה. אבל הם מטפלים בנושאים עכשוויים ולא מצונזרים, שזה תמיד מרענן כשלעצמו בטלוויזיה, והם מצחיקים, שזה לא הולך ברגל בשביל סיטקום אמריקאי במבנה קלאסי.

חפשו אותם ברשתות השיתוף שעדיין פועלות.
זה כדאי.

אה, כן, וכמעט שכחתי, אחד השחקנים נראה בדיוק כמו מולי יחבס.

והפרפראות:
ירון ואני הבאנו את הספרונים מהדפוס אתמול, התרגשנו כמו שני מפגרים, מיששנו את הנייר, הרחנו אותו, וכו.

אוהל היוצרים נפתח בערך בשבע בערב.
פתוח לפחות עד עשר.

ובימים ראשון עד שלישי מעשר עד עשר.

לפעמים אני קורא איזה בלוג אחורה, וחושב: הבנאדם הזה מלהטט במילים בצורה כל כך, הוא בטח הומו. ואז אני מגלה שזה הבלוג שלי.
נכתב על ידי , 26/8/2006 13:11   בקטגוריות אקטואליה, סיפרותי, שחרור קיטור, תרבות, פסטיבל הקומיקס ה-6, הערות אישיות  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מולון ב-2/10/2006 02:52




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)