לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

מסיבות רחוב ספונטאניות ומתוכננות


כמה עדכונים זריזים: ידידיי זיו ולירית פרינטמול קמו בבוקר וגילו שסגרו להם את הרחוב לשיפוצים, אז הם עושים מסיבת רחוב ספונטאנית ברחוב בר גיורא ומזמינים את כולכם. במקביל מסתבר שהם גם מארחים היום בבית הייוקה הזה שלהם מכירה של מעצבות צעירות.
מפה:





חוצמזה היום ומחר יש את הטי-מרקט המומלץ במועדון הברזילי, במיקומו החדש ברחוב הרכב 13.

מפה:





חוצמזה הערב תהיה מסיבת רגאיי שכונתית בפלורנטין, בהודנא ובסלואו משה במקביל, מה שגם כן בדרך כלל נשפך לרחובות.

חוצמזה אין לי מה לומר. ריק לי.
בעצם יש לי: הייתי אתמול בהופעה של הבנות נחמה. אם מצליחים להתעלם מהמילים הזוועתיות (שנטי שנטיפי), המוזיקה מעולה, איזה חמודות, איזה קולות יפים, איזה הופעה מעולה.
נכתב על ידי , 15/9/2006 11:16   בקטגוריות אופנה, הופעות&catdesc= מסיבות&catdesc= רייבים, ירידים, עירוני, תרבות אלטרנטיבית  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שי ב-16/9/2006 14:00




Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)